~ CliCk mY HeArT ~

Thursday, July 26, 2012

tension beb....

tekanan mental tul...pc opis rosak. pc rumah pun rosak. alih2 aku pakai haipet(ni cara aiman sebut) murah,yg nak teks pun amik masa berjam2. dh ler aku nk masuk dashboard pun amik masa berhari2.asyik error jer.jadinya buat masa skrg,agak slow sikit nk updated & bw. x suka tau camni. abis tu aku nk wat keje opis pun payahla. banyak yg tertangguh.pasni monitor gedabak atas meja aku ni leh masuk muzium la...grrrr

6 comments:

mamyharraz said...

patutlah lama menyepi..

selamat berpuasa utk sya :)
mujur ada haipet aiman..kalau haipet harraz kedekut pahit nak bg mak dia pinjam.grrr

Qhaifa Nur said...

berguna gak ipad ni.....

-Sara- said...

alaa patutla menyepii jee...

wah dpt pc barulah pasni ye! lajuu jelah update n bw! hihikk

-Sara- said...

awk shopping shah alm ke wiken ni? semlm sara gi teman kwn ada urusan kat kompleks pkns tu..byk gk bju2 kan..ehehe..sara maybe x gi kot s alam..tp bju melayu bdk byk choice ctu..

Mama Gee said...

oooo patut le...hehe
mana dpt haipet murah tu? ada gak haipet..kalo takde?? hehee

~~*Lady Salwa*~~ said...

Memang tension kalau PC wat hal... tak pa, nanti dpt yang baru la tu...

Sama la, hari yang tension hari ni.. Letih melayan karenah makhluk2 kat opis nih... :(

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails