~ CliCk mY HeArT ~

Tuesday, July 17, 2012

Masing2 pewot dh boroi

Boroi sbb penuh ngan makanan.
Lega bila leh mkn, ketua berucap, kami lak yg resah gelisah...camana tak gelisah kalo smua pewot dh lapar..hehehe saba jer lahh

Brownies SR..dap dap

Mee itam

Susun-susun
Kami panggil tak ramai, kami2 jer


Home made ada
Kedai pon ado

Aku cuma bawa ni.....

Kerabu sotong...ikut resipi tenet
First time buat, tak tahu la berjaya @ pon tak
nak tanya ngan kawan2 malu pulok


Udang paprik campak2...buat gak w/pun bahan2 x cukup

ni cik kak yg buat2 sibuk


Minggu ni penuh ngan makan2...mentang2 la nk posa dah

9 comments:

-Sara- said...

yayyy!! betolla sara teka tadi..sesi makan2 sebelom puasa..ehehe

mcm sedap jeee kerabu sotong! :D

mamyharraz said...

arghhh brownise!dapppnyaa.
boroi pun takpelah janji boleh menikmati mknan lazat tu semua..rugi kalau tak makan.

konfem sedapnya kerabu sotong tu ;)

syariza09 said...

@-Sara-
hahaha...pandai pon..agaknya sedap kot...hehehe

syariza09 said...

@mamyharraz
tu la...nk tambah mkn pon dh rasa mengah pewot dahhh

Me said...

wow..brownies kek..kami pon asyik makan jer!! mggu lepas baru makan kek nih

Mama Gee said...

mee hitam tu teringin nk makan...
tak dpt risik2 resepinya ke u?
hehheee

Ayen... said...

ermmmm....best.

wahida said...

oh kejamnya n3 ni di saat daku sedang berpuasa...huhu...

terliur tgk mee itam tu...

che mid said...

Salam.. makan dan makan sebelum Ramadhan lepas tu makan dan makan selepas Ramadhan.. selamat berpuasa ..

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails