~ CliCk mY HeArT ~

Friday, July 6, 2012

Kisah toilet

Peristiwa ni dh lama jadi, tp baru teringat nk citer.
Pernah tak uols terperangkap dlm toilet kat rumah sendiri????
Pernah?? Tak pernah???
oooo aku pernah ok.


Mmg azab.
Kebetulan masa kejadian tu, aku baru jer balik keje, pastu tetiba skt pewot pula..
trus jer masuk lam bilik air tetamu. Asben & Aiman pula keluar gi tgk org main bola.
Lepas segala urusan selesai, aku pon nk kluar.  .sekali tu pintu rosak wehhh..tang tombol tu yg problem...huwaa...camana ni..dh puas godekk...aku nk pecahkan pintu pon tak leh..


dh la aku ni ngan berbaju kurung, asben pula tak balik2 lagi...lastly aku mandi, niat pon cuma nk sejukkan badan, abis mandi pakai balik baju kurung tu huhuhu....nk sental bilik air pula, segala tok nenek berus ada lam bilk air utama...


bayangkan....apa yg aku boleh buat lam bilik air tu...aku cuma leh duduk kat lantai & tunggu & tunggu...
akhirnya setelah terperangkap selama 1 jam..6.30-7.30pm, baru la en asben & Aiman balik. Maka sbg hero harus la dia selamatkan heroin, bersusah payah pecahkan tombol tu. Saper suruh tak baiki kan kan


Pengalaman pertama tu beb! Tapi nasib baik gak ler, Aiman ikut asben, cer bayangkan kalo dia kt rumah. Aku lam bilik air & Aiman dlm rumah. konpem dia nangis2 bila aku tak kuar2 bilik air.


Moral: Saper2 yg pintu rosak tu, cepat2 lah baikki yer...jgn terima nasib mcm aku udah lerrr

8 comments:

Huda said...

ngerinya kak..xpenah lg..camne la ek..sib bek pintu toilet jenis pakai selak bukan tombol:)

Zana Adieyza said...

kak, zana x pernah pulak terperangkap dalam bilik air.. tp dekat balkoni tmpt sidai baju pernah..

masa tu nak sidai baju, tetiba pintu dapur tertutup sbb angin kuat.. try bukak x boleh.. husband lak tgk tv kat bilik, penat jerit tp dia x dgr2.. hahaha.. dlm 10minit baru dia dengar.. tu pun lepas zana sepak2 & terajang2 pintu tu.. hahhahah

Salmiza said...

Huhuhu haru...btl gak klu aiman ada bkn dia blh tlg pun..nangis la nt..nasib baik 1jam dah blk... Klu outstation?..hehe

Nurul Diana@Mama Adam + Aidil said...

erkss.. pernnah jadi,. pintu plastik yg ada kunci kt luar tue .. aidil pg kunci .. panikkkkkkkk .. jerit2 panggil nama hubby .. last2 hubby cabut kunci plastik tue .. dah lebih 3 kali jadikkk ..huuuuuuu.huuuu

syariza09 said...

@Hudaaar mmg ngeri pon, jgn la jadi sekali lg camtu

syariza09 said...

@Zana Adieyza

huhuhu....bahaya tu, sib baik asben dengar gak zana terajang pintu hehehe

syariza09 said...

@Salmiza
huhuhu...lg bahaya

syariza09 said...

@Nurul Diana@Mama Adam Aidil
alamak dh 3kali..kena baiki gak pintu tu

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails