~ CliCk mY HeArT ~

Wednesday, May 9, 2012

Semangat baru nak pulih tapi.......



dah kurang semangat semula.
Mcm mana nak semangat kalo kejadian yg sama masih berulang. 

Apa prasaan kawan2 kalo kawan2 saksi sendiri ur friend kena rasuk...berguling2...menjerit2...mengilai2... 

Mesti rasa satu macam kan kan kan. Bila dh suruh cuti duduk rehat jer kat rumah, banyak nau alasannya. Masalahnya frenzz tu dtg keja pon bukannya dia leh wat keja, tp lain pulak jadinya.



isssshhh...tak suka mcm ni. Nak keja pun dh lemau. nk ke sana sini dlm bilik kerja sendiri pon rasa terbatas, ko nk ke toilet pon pikir 2-3 kali. Jadinya kurang minum air, so tak der la rasa nk terkucil.
 Nak solat pon kena berteman bagai, kalo solat sorang2 lam bilik tu rasa lain mcm  pula. 
Sebelum kejadian tu, kami semua ok jer. tapi bila kejadian tu smuanya dh berubah.
Aku betul2 benci ngan situasi camni....

Smoga smua ni berakhir ngan cepat...dh tak sanggup lagi camni selamanya..

7 comments:

Fieza79 said...

dia kenapa tu..kena rasuk..alamak takut nya dgr..

mamyharraz said...

patut kwn tu rehat je kt rmh..berubat ke apa-apalah yg boleh pulihkan diri..baru dtg keje.

harap sya kuat semangat.baca ayat kursi banyak2..syaitan ni sukalah bila manusia kucar kacir.

take care ok.

Mama Gee said...

huhhu alahai...awak tu pun kiranya species yg agak pentakut kan...
siang2 hari pun kena rasuk ya..org yg sama? agaknyaa mmg ada 'benda' duk ngikut dia tak?
huhuhhu...kena byk2 baca ayat kursi, Yassin...takpun pasang cd bacaan ayat al Quran ke...

syariza09 said...

Fieza...Mammyharaz...MamaGee

aar..org yg sama. Mmg kami amalkan ayat2 tu..yg penting kena kuat semangat

BABY(MAMA AMANA&ARIEF) said...

penah hadapi semua tue.lagila masa tue kitaorg matrix.budak2 lg.mak ayah dia kna bawakla dia pg berubat

-Sara- said...

eiii biar betol..mcmne boleh terasuk? siang hari?

kalo sara pon xde semangat nk keje environment cmtu..

banyakkan baca ayat qursi lah..

[PCL] said...

Assalam...nie mesti selalu tgk ceriter seram kat tv ,selagi Allah tak bukakan hijab..insyaAllah tak nampak punya..cuma rasa takut tu dah menguasai diri agaknya..biarlah ketakutan pada Tuhan itu mengatasi segalanya. Bukankah Tuhan yang menciptakan semua manusia,jin,syaitan,malaikat dan lain-lain? Mengapa kita lebih takutkan makhluk Tuhan sedangkan Tuhan jauh berkuasa di atas semua ciptaannya....eh pandai cakap je pcl nih kan...maafkan sy !

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails