~ CliCk mY HeArT ~

Tuesday, April 3, 2012

Saya suka barang free (@_@)


hohohoho...dapat lagi & lagi...dh lama sbenarnya tp br nk gebang kat sini. Dapat kat mana???? Masa tu kononnya nk g tgk belon panas. Tp hampeh..x kena ngan masa pulak..sampai2 jer, org tu dh lipat melipat belon huhu..
Tapi x pa, ada gak brg free yg aku leh bawa balik.

sikit jer pon, x perr dh free kita trima jer, bknnya kena bayar pon.Yg ni keluaran baru libresse.


Pastu jalan2 lagi, anak stop kt tempat belon2 kecik2 ni.
Belon panas x der, tp dpt belon ni jer la, sedih byar ni RM15, sehari jer main pastu trus lingkup..huhuhu

Tak beli apa2 pun, saja nk menyesakkan org kat sana. mil & sil pon ada, sanggup dtg dr kg baru, tp tu la x kena ngan masa, belon elek..next year pulak lah yer..


ari ni sajer autopublis..i cuti mau kemas rumah & packing kain baju, ada juga yg nak basuh...mlm ni ai blk kg   naik kretapi, x saba rasanya...

5 comments:

mamyharraz said...

sy pun suka brg free tp susah nak dpt :(

takde rezeki nak tgk belon panas,nampak gaya tahun depan kena turun awal sikit :D

LYAfrina said...

lya mmg pakai libresse,,, mmg selesa.. y bgusnya..sng nk cuci..sbb dia x bketul n pecah

~Siti Hajar~ said...

Blk kg hohoho blk kg...hati riang...hahaha

Slmt blk kg yer, xdpt ler kita jmpa..huhu

LadyzuL ⎝⏠⏝⏠⎠™ said...

wah bestnya nak balik kg...mai la singgah rumah kakD...

Mama Gee said...

gi kul bp tu..?
kena gi 7.30 - 10
or 6-8
br leh tgk belon... :)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails