~ CliCk mY HeArT ~

Thursday, April 19, 2012

Pra-raya

Korang igt JAKEL jer yg boleh buat jualan pra raya? ni haaa, kat ofis ni pon dh mula jualan pra raya. 


Pensyarah yg jual ok. 
Pandai sungguh depa tambah pendapatan.

Kurung Pahang cotton viscose
RM80 


leh bayar 2x
aku like like like sangat 
amik ari ni bayar RM40 minggu depan, ujung bln depan baru bayar balance
bagi ahkak kiranya murah la tu, tak yah nk pikir2 pasal tailor, pastu leh pulak bayar 2x



ok..ni baju ahkak
Pilihan aku suda semestinya yg ada biru di situ..
Tapi rasanya baju ni akan rasmi sblm raya, maklumla baju yg dh ada lam almari pon banyak yg dh mengecut hehehehe

7 comments:

LadyzuL ⎝⏠⏝⏠⎠™ said...

a'aa..tiba2 plak baju dlm almari tu mengecut ye....hehehehhe...

mamyharraz said...

bestnya boleh bayar 2 kali.sy pun kalau kwn ofis buat jualan byr dua kali tak fikir panjang mesti amik.

cantik baju yg sya pilih.nnt dah pakai masuk sini nak tgk :")

-Sara- said...

oo bju mengecut..bkn tuan mengembang?? haha! :P

MrS. F!zA said...

cantik.. nak2 yg pink atas tu..hehehe

Mama Gee said...

nak gakk....huhuhuh
bestnyaaa leh cam ni...

LYAfrina said...

wah... dh prepare bju raya ye..cntik... lya lbh suka beli kain ntempah..tp ada gk beli ready made pon

syariza09 said...

LadyzuL ⎝⏠⏝⏠⎠™

aar..x caya ker :)

mamyharraz
hehehe..tu yg laju jer pilih


-Sara-
oopppsss


Mrs Fiza
-sold out -


Mama Gee
Tu laa..sedap dipakai


LYAfrina
akk ok jer, mana2 pun boleh

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails