~ CliCk mY HeArT ~

Monday, April 30, 2012

Mulakan dgn langkah kanan & bismillah




  • Pagi ni ku mulakan ngan langkah kanan & bismillah.
  • Pohon kepadaNya supa ya dilindungi drp syaitan yg direjam.
  • Tenangkan hatiku,  pulihkan semula semangatku.
  • Sejak "hari itu", semangatku luntur dan hilang.
  • Segala2nya masih segar dalam ingatan.
  • Aku tak suka dengan keadaaan seperti.
  • Aku perlukan ketenangan dan semangat yg kuat utk menempuh hari2 yg akan datang.
  • Tempat ini sumber rezeki ku...aku tak boleh lemah.
  • Kalau boleh, ya ALLAH tolonglah aku utk lupakan "kejadian" hari itu.





Jumaat lepas, sesuatu yg di luar jangkaan telah berlaku di tempat kerjaku.
Ini pengalaman pertama buatku dan ianya mmg menyeramkan.

7 comments:

MrS. F!zA said...

apa yg jadi kak? menakutkan pulak..

LYAfrina said...

amin..moga hdup diberkati

~Siti Hajar~ said...

nape Sya???

ada gangguan makhluk halus ke, tabahkan hati yer, mintak pelindungan dr Allah sllu..

-Sara- said...

saspennyaa..cepatlah ceritaaaaaaaa

Mama Gee said...

misterinyaaaaa....huhuhhuu

Me said...

dah dengar pon takut..itu belum kita yang kena.. harap2 pasni xde dah kejadian macam tu yer azs..

mama ieqa said...

apa tu kak???????????? dgr mcm penuh misteri nusantara jew...

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails