~ CliCk mY HeArT ~

Tuesday, March 6, 2012

Skali skala tukar angin.........

Bukannya angin puting beliung. bukan juga angin kus kus.
Tapi ni haaa...kisah hari minggu yang lepas.
Slalunya kalo hari minggu mmg bersarapan kat rumah jer, tapi kali ni en asben ajak mkn luar.
Igtkan dekat2 jer, tp ni haa sampai ke Bangi. Lagipun lps bekpes dia nk singgah Warta.


Kami ke Old Town Bangi, padahal Alaman da pon ada. Saje jer nk gi jauh2.
Sarapan kami
Air Hazelnut & classic coffe
Roti bakar peanut butter & butter
Nasi lemak sotong - sedap tp pedas sikit
Roti paratha - sedap & lembut - kesukaan Aiman

-- KAMI --
Memang tak paham naper Aiman suka sengeh camtu
Aku cuba buat muka tenang, padahal sambil makan tu sambil berangin ngan si Aiman yg lari sana sini kat dalam tu


skali skala jer camni...ok la tuuuuu


4 comments:

Zana Adieyza said...

sesekali bfast luar mmg syok kan.. sengeh sampai ke telinga yer Aiman...

mamyharraz said...

old town roti bakar dia mmg terbaik! kami pun kalau agak kakal tak nak mkn dtg sini sumbat roti bakar ;P

ok,budak baya2 kakal&aiman mmg sepesen kalau bergambar suka buat mimik muka *stress acik* hehe

bab bergambar mak mmg kena menten walau ank haruk buat hal ;)

C.M.A @ CikMoonAdnan said...

amboi... bukan main lagi sengihnyerr tue...

Salmiza said...

aiman mcm naufal la tu..ummi ayah die x blh tenang...bile masuk kedai mkn mcm kt sorg ada anak..alahaiii anak..anak..

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails