~ CliCk mY HeArT ~

Wednesday, March 21, 2012

Nak cantik, nak sihat

Pagi2 tadi dh dapat ni


satu utk aku & satu utk boss
amik dulu, bayarnya pas gaji nanti...bagus tul strategi bisness dorang
org2 kat opis ni, kebanyakannya minum ni 
maklumla pengedarnya org sini gak
pasni pasti aku cantik & sihat ayat perasan hahahaha


aku ni baru terhegeh2 nak berkolagen...apa daaaa


10 comments:

intan morsalin said...

sya pon bru start this month ngan cocoa colagen..alhamdulillah dah ade perubahan sket..terutama part2 kulit yg kasar tu...en.somi ckp dah lembut...hihihi..alhamdulillah

~Siti Hajar~ said...

Ingatkan dpt free lg, rupanya tidak...hehe

Wah! lepas ni makin bseri2 la Sya yer...

-Sara- said...

cewah! meletoplah kakak kita ni pasni! hihi :)

hyazz said...

minum jangan tak minum..hehehe

Salmiza said...

Strawberry ke tu..sedap x?

mamyharraz said...

tak pe mulakan ambik kolegen dar skrg masih tak terlambat ;)

sy ni tak taulah bila nak amik mkanan tambahan mcmni asyiklaa tertangguh hmm sgt tak bagus..

Qhaifa Nur said...

pernah lihat iklan ni kat majalah..
kologen macam bagus je...

MrS. F!zA said...

yg teh halia dia tu bestttttt... kalo blk klntn kompom ada stok kt rumah MIL.. kami anak beranak tukang perabis..hehhe

yana lyana said...

ok ke cappucino collagen ni?
ade side effect tak?

mama ieqa said...

wahh kak Az..... lps ni msti gebus ag kan.. ahahhahaa berapa erk harga dia kak??

Mamyharraz : ayat akhir sis tu mcm prnh dgq ja. ahahhahha

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails