~ CliCk mY HeArT ~

Tuesday, March 20, 2012

Kesian ngan "dia".......

Mlm tadi terbuka TV1 
dan ternampak
"dia"


Adik "muka buku"
Mula2 en asben tegur penampilan dia
aku pon rasa camtu gak, mcm ada yg tak kena tudung dia


zoom sikit...gigih aku amin ngan hp
Rasanya dia tak bersalah, yg bersalah org yg suruh dia pakai camtu
sebagai artis baru...tentu dia pon susah nak elak perkara2 mcm ni

Tapi member ckp, ni fesyen skrg.
Tapi bg aku bila dia pakai camni dia nampak lg berusia dr umur, bkn mcm remaja lg

oohhhh yg ni lagi la x sanggup nak tengok

12 comments:

Zana Adieyza said...

betul la kak.. dia nmpk lebih "berusia" dr umur sebenar.. jgn jadi mangsa fashion sudahla kan...

intan morsalin said...

sepatutnya pakai mengikut syariat islam n keselesaan kita..btul x?

MrS. F!zA said...

tu tren pakai tdg bawal skrg tu.. yg bwh tu haitu tgk mmg tgejut gak..mcm makcik2..hehe

mamyharraz said...

mungkin adik muka buku ni menjadi identiti kann

mmg pelik gaya tudung dia pakai serba tak kena je nampak

eima said...

betui la penampilan die mmg pelik ckit .....

zainab_baniaz said...

a'salam

yg bawah tu mungkin x lawa tapi yang atas tu okey apa...

C.M.A @ CikMoonAdnan said...

haa tu laa... alahaii.. sepatutnya... artis2 kena laa tegas gak.. bila bab berpakaian..bertudung tu..

jangan ikut je kata mak andam.. pak andam..

ni laa jadinya kalo fesyen yg menjadi keutamaan..

Mama Gee said...

Dia takde perunding imej..
huhu selalu tak kena gaya..

SiTi said...

tudung bawal skrg diorg mmg duk wat trend mcm tu... tp pic no 2 tu mmg x kena dgn dia

munna said...

munna pun tgk dia ni mlm tadi...lagu kosong tu pun sedap juga... tgk yg muda2 skrg ni mmg fesyen pakai tudung mcm tu....

LadyzuL ⎝⏠⏝⏠⎠™ said...

la sgt2 la tak elok...

pict yg bawah lg laaa....

adianiez AIDA said...

pasal nak bergaya, digayakan tudung tu macam-macam gaya, menjadikan gaya tu tak kena! hmmmm...

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails