~ CliCk mY HeArT ~

Friday, March 2, 2012

Mulotku meletup gara-gara....

Ari ni kan rehat panjang, kalo ada yg mengajak dapat la aku merewang, kalo x der, pandai la aku dok dendiam.
Sib baik ari ni ada yg mengajak, dapatla keluarkan peluh sikit. Bukannya gi jauhpun, gi sekitar tsk permaisuri ni ja. Gi kedai RM2, D.I.Y, pastu mula la beli yg merepek meraban.


Lunch pula kat SUP MELETUP...gerai ni mmg pemes, tp aku first time mkn kat sini. katanya skrg dh ada banyak cawangan. Org utara kalo sup camni mmg peberet. nak pula mkn ngan bihun kuning. Tp lunch ni aku amik nasi & sup daging. Mmg sodap...pasni nk ajak en asben pula makan kat sini. Maap la picnya ngak ada. Kat sini kawan2 bukan jenis amik2 pic, bukannya blogger mcm aku. jadinya segan sikit la kau nk gedik2 amik gamba, dah ler hp tu bunyi keceng keceng...errrmmm


pic from SINI

uols ari ni projek apa yerrrr

2 comments:

mamyharraz said...

best dpt rehat panjang..kami sini 1 jam je..tak merasa rehat lama2.

kwn2 ofis sy pun jenis tk bergambar *tensi* sbb tu keluar mkn jarang dpt bergambar..kalau ada gambar tu pun sy keringkan diri tngkap gak pic ;P hehe

Mun said...

ehh baru je baca 1 blog nie.. semalam laa.. dia lunch kat situ gak.. waa.. mesti sedap ni kan :)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails