~ CliCk mY HeArT ~

Monday, February 13, 2012

Ubat tu betul2 power





Bukan ubat kuat ok. Tapi ubat yg doc bagi masa aku sakit belakang ari tu mmg power. makan sebiji jer, aku dh rasa sihat sikit. Makan panadol xtend, tak jalan maaa...




Alhamdulillah, now dh ok. berkat doa kawan2 juga. Ari2 aku doakan agar disembuhkan dengan cepat. Bukannya apa, kesian ngan anak dan asben. Sejak sakit, asben yg buat banyak perkara, terutamanya hal2 berkaitan Aiman la. Nak susu cari abah, nak mandi cari abah, nak basuh yak pon kena cari abah juga. Mamanya hanya baring, bangun pon kejap2...x daya. tapi alhamdulillah smuanya dh berakhir. pasni kena jaga kesihatan betul2, nak banyakkan minum susu utk tulang...umor dh banyak ni, banyak la tulang yg rapuh




Ari ni aku keje sampai kul 7pm. biasa la kt tempat baru ni weols ada syift sampai ke malam. Tapi aku amik petang jer, rumah jauh beb. Ari ni kena la en asben yg amik. Takut pula nk tahan taxi mlm2. 
Malam ni juga aku nk jumpa bapa kat stesen bas putrajaya. Ekceli bapa daripada Sabah, mlm ni dia blk ke perlis. daaaa....see you soon

10 comments:

ainnoraini said...

Alhamdulillah dah sihat yee...nasib baik abahnya baik mahu tolong buat tu semua yee... Bila dah berumahtangga ni segala benda kene ada tolak ansurkan...

MrS. F!zA said...

mujur dah sembuh..kalo tk lama plk aiman cri abah..hehhe

LadyzuL ⎝⏠⏝⏠⎠™ said...

ha dah sihat dah....

~~*Lady Salwa*~~ said...

Alhamdulillah la, dah sihat... Patut lama je sepi blog nih... Tuan dia kurang sihat..

Take care...

mamyharraz said...

Alhamdulillah dah sihat ;)

nnt rajin2 minum susu..dan jaga diri baik2 ya :)

C.M.A @ CikMoonAdnan said...

waa..ubat apakah itu??

intan morsalin said...

alhamdulillah jumpa juga ubt yg berkesan yer...pasni jaga kesihatan yer..

~Siti Hajar~ said...

Alhamdullilah dah sihat...pasni jg kesihatan baik2 tau, kang abah kn buat sume kerja lagi...hehe

-Sara- said...

dh sht alhamdulillah..ubat ape tu..share la skit :)

hyazz said...

alhamdulillah dah sembuh..aii pulak yang sakit dada ni..batuk...huhu

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails