~ CliCk mY HeArT ~

Wednesday, February 8, 2012

Baru nak bersemangat kerja, tapi dh kena halfday pula



sakit tu kembali menyerang.
Sakit belakang aku ni....
mmg dh ada sejarah pun pasal sakit ni, tp jarang2 berlaku la. Pernah gak xray, tp x der masalah apa2 pada tulang. 


Dulu2 pernah jatuh motor, 2kali pula tu. Bila sakit ni menyerang, mmg sakit teramat. nak jalan pun susah, smua pergerakan jadi lambat. pernah masa teruk kena sakit ni, nk turun katil pun susah, lbh kurang mcm lumpuh separuh badan, kaki terasa berat. Sib baik masa tu Aiman lom wujud lagi. Sapa2 yg pernah merasa, tentu tahu mcm mana keadaan sakit ni. Kalu jumpa doc, aku dpat ubat tahan sakit & minyak sapu. 
Kt umah pon mmg dh ada stok Panadol extend. mkn ubat ni pon lega juga.


Dah minta boss utk half day. Segan juga, tapi nk wat camner aku mmg x tahan nk duduk kt kerusi ni lama2. Bila ckp pasal ni, ramai yg gelak coz biasanya penyakit camni utk org2 tua jer. 
heloooooo....
di zaman skrg ni kalo dh skt tu, x kira tua muda ok.


now, tgg en asben pickup aku. Tak daya nak naik turun taxi lrt erl.



kesian Aiman...x dapat la mama nk dukung Aiman yer

10 comments:

C.M.A @ CikMoonAdnan said...

ermmm moon plak selalu sakit lutut... pasti akan berbunyi lutut nie... huhu~ dah mcm org tua plak rasanya.. huhuhu

kalo duduk kat kerusi tu..letak bantal tak? jadi penyokong pinggang...

mamyharraz said...

siannya sya..moga cepat sembuh rajin2 mkn ubat :)

Azian Elias said...

take care..

~izan~ said...

kesian akak.. izan pun slalu sakit pinggang sejak bersalinkan arissa.org kata kesan bius masa bedah dulu,ntah ye ke tak.

semoga akak cepat sembuh..

~Siti Hajar~ said...

Btl la sya, sakit ni xkira tua @ muda, sy pun kdg2 sakit pinggang, tp lps telan panadol ok la..

Take good care ok!

SiTi said...

kak...dah buat mri belum? takut slip disk kak...apa2 pun jgn buat kerja berat tau...

hyazz said...

sian Azs..semoga cepat cepat sembuh yer..

-Sara- said...

get well soon n take care :)

Aleyn said...

Take care, elok mintak pendapat doc...

MrS. F!zA said...

kesan dr jatuh moto dlu lah ni eh..hadui sakit blkg mmg tkthn..perit..

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails