~ CliCk mY HeArT ~

Thursday, February 16, 2012

Meleleh-leleh ayaq mata

Malam tadi baru berkesempatan tgk citer ni. Astro Oasis 106


google

Rasanya citer ni dh tayang masa Maulidurrasul ari tu, tp masa tu x sempat tgk. Malam tadi layan citer ni sorang2. En asben & anak keluar tgk org main bola. Jadinya dapatlah aku melayan citer ni ngan syahdu syahdan. 

Bagi aku citer ni best. Ketabahan janda beranak 4 yg susah payah membesarkan anak, dah tu ada pula pak haji (Ahmad tarmimi Siregar) yg dok kacau2 & ngorat dia. Dah tu siap rogol lagi wehhhh,,,gilaaaaa.
Yg paling sedih tu part anak2 dia mati bila makan lauk yg dibeli oleh pak haji tu. Sanggup tul dia boh racun coz janda ni x bls cinta & x mau kahwin ngan dia. Aku tgk kak ogy meraung, aku pon meraung gak. Yer la, sapa yg tak sayangkan anak, 3 org mati serentak huhuhu. Tapi tu la, pak haji pon mati gak, padan muka.


sapa2 yg lom tgk tu, leh la tgk yer. citer astro ni kan ulang2

7 comments:

C.M.A @ CikMoonAdnan said...

hmmm kat umah kl xde astro..xdpt la nak tgk.. kena tggu balik umah parent laa gayanya.. tu pon kalo siar lagi citer nie..

-Sara- said...

cite ni thn lepas dh sara tgk..hhihikk..tp mmg jht tol c siregar tu kan!

mamyharraz said...

ogy kalau berlakon mmg real lg2 babak menangis ..

citer ni sy dah tgk mmg best

Ayen... said...

cite ginilaa bagus tayang,sedih dan ada pengajaran dari duk tayang cite antu yg ntah ape2 kan...

Aleyn said...

Byk kali dah depa tayang citer ni...memang sedih ....

syariza09 said...

oooo citer ni dh tayang last year ya..alahai ahkak ketinggalan kretapi rupanya...hehehe

Fieza79 said...

owhh citer ni dh tgk aritu..mmg sedih dan tragis sgt kan....

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails