~ CliCk mY HeArT ~

Wednesday, February 15, 2012

~ Geli-geli di bilik mandi ~

Masa sakit pinggang ari tu, kiranya ari ke3 la, dh boleh la aku buat keje2 rumah sikit. Kebetulan pula Sabtu lps en asben keje, jadi bab jaga Aiman serah kat aku la. mula2 tu risau gak, bknnya per, bila nk kena tunduk2 tu yg buat aku risau. Masa nak mandi tu, aku dok pikir camner la nk sabunkan Aiman ni. Lastly dapat idea....jeng jeng jeng


hahaha.....pakai jer berus shower....sib baik la yg aku punya ni spesies panjang.
senang nk gosok2 u


Budak ni bukan main suka lagi bila aku pakai berus ni....yer la ....kan rasa geli-geli ngan buih tu


kalo geli2kan en asben ngan menda ni kat blk mandi pon best juga.....oooppppsssss

12 comments:

LYAfrina said...

heheh... kelakar lak..

kalo geli2 dgn en husband jd lain la plok..hihi..opsss!!

mamyharraz said...

ayat yg terakhir tu mmg tak boleh tahan =P hikhikk

~Siti Hajar~ said...

Gelak2 sy tau bc n3 sya nih, lawak la tp kretif..bergeli-gelian...haha

Part dgn hubby tu xtahan, blh try nmpknyer...ekekekekekeek

C.M.A @ CikMoonAdnan said...

ehhh comelnyerr... muka mcm sepupu kesayangan moon plak.. hehhe

Zana Adieyza said...

kak, zana suka pakai berus tu.. berus zana u wrna pink.. hahahha.. nak jugak pink kan..

ayat last akk tu mmg buat zana gelak ok!

Ayen... said...

kahkahkahkah.....sume yg komen suka ngan bab gelikan en asben ngan berus tu,saya pun suka gak.....hahaha.klu buat betul gitu mau melarat dr bilik mandi smpai ke bilik tido,kui3...

-Sara- said...

ahaha..pe salahnya gelian2an ngn asben pon..lagi best pe..haha :P

Mama Gee said...

beli kat mana tu...nk gak satoooo....heeee

Kamsiah said...

sakit pinggan memang seksa oooo...amik panadol extand tak.?

LadyzuL ⎝⏠⏝⏠⎠™ said...

aiman suka ye geli2....

nanti nak mandi mesti dia minta guna benda tu lg....

ayat yg terakhir...Daku hanya boleh berkata WOW!!!!

munna said...

budak2 mmg suka main air sabun.. anak munna klu mandi je berjam-jam dlm bilik air.... sakit pinggang ke syariza... mmg seksa rasanya

~~*Lady Salwa*~~ said...

hehe... ayat yang terakhir tu... sengih sampai telinga... opssssss... ^_^

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails