~ CliCk mY HeArT ~

Monday, January 9, 2012

wewuuuuu...drp roti jala bertukar kepada lempeng



hentam sajalaaaa
buah doyan ada sikit lagi, aku pon buat kuah doyan..
alaa yg senang tu..
santan, gula merah, garam, doyan..done
huuuu....mmg baunya mengghairahkan...seghairah manapun, baunya tidak menggoda en asben...huhuhu...dia mmg makan buah doyan jer, kalo buat kuah2 ni mmg dia tak lalu.
hajat aku nak makan ngan roti jala...tp problem pula pada acuan roti jala... 

pikir punya pikir,apa susah...en asben mmg x makan kalo ngan kuah doyan ni, so aku buat jer lempeng..
mmg buat sikit pon coz yg nk makan aku & aiman jer ...kebetulan pula ada sambal udang..
blasah jer cicah lempeng ngan kuah doyan & sambal udang...mmg terangkat beb!!


saper2 yg suka doyan, mmg pantang tul kalo jumpa buah ni

7 comments:

Jamiel said...

lempeng pun best gak..

-Sara- said...

kuah santan durian tu mkn ngan pulot mmg terangkat habis! slllrrrrp!

mamyharraz said...

tak kisahlah lempeng ke roti jala ke janji ada teman serawa tu alahaiii sedapnyaaaaa sya :)

Zana Adieyza said...

zana suka durian.. mak zana kalau banyak sgt buah durian kat kg tu, dia buat jem durian.. perrggghhh, sedappppppp....

iizla said...

lempeng+kuah doyan+sambal pedas=terbaikkkk!!!

~izan~ said...

sedapnyer kak..tak kisah la apa teman si kuah duyan tu,izan layan kuah pun jadik ekeke

Mama Gee said...

semalam opis buat kuah durian...kawnyaa....sedap ai makan....kalo makan buah sahaja tak reti..hehee

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails