~ CliCk mY HeArT ~

Tuesday, January 10, 2012

Tak suka buang masa ngan pandang2, jeling2..

bajet bagus la tu kannnnnnn
tetiba jer ari ni nak ber I U...ok la kann
Skrg ni kan, I pengguna tegar pengangkutan awam..amik kau..pengguna tegar tau..TAXI, LRT, ERL..ptg2 mmg wajib naik (pg en asben I antar)


jadinya...kdg2 tu ada banyak sgt masa yg kena pandang-pandang.....jeling-jeling..
contohnya bila terjadi camni


     
24 minit kena tunggu ERL      
penat la kalo dok termenung jerrr....
pastu dok tgk la org2 kat situ..
boring wehhh


so utk atasi tahap boring yg melampau                                            

apa kata isi masa tu ngan baca2
yg paling best baca novel la...sajer je pilih novel tebal2, lambat sikit nk abis
rasanya dlm sebulan lbh ni, aku baru jer khatam 2 buah novel..lambat la nk khatam coz I layan novel ni masa  tunggu erl jer
kalo peminat novel, mesti kejap jer dh leh abiskan 
tp bila layan novel ni, kdg2 buat kita tersenyum sorang2....agak2 org lam ERL tu prasan tak I senyum sorang2..


Ari ni rezeki murah. dpt blanjer dr kawan

TQ...lenkali leh blanjer lagi yer


10 comments:

munna said...

dah lama munna tak layan baca novel2 ni...

mamyharraz said...

ada novel taklah rasa lama menunggu.sy pun kalau naik lrt ke bas ke mesti nak ada somting utk di telek2 paling tidak msj yg ada dlm henpon *ulang2 baca* hehe

prosperity idamankuuuu ;)

Fieza79 said...

novel peneman di kala bosan melanda..nak2 kalo tgh menunggu sesuatu...tkde la rasa lama sgt menunggu kan..?

MRS. K said...

kena angkat ipad2 or tab la kak bagi hilang boring.. tapi jgn smpai telepas train sudah la.. hehehe

-Sara- said...

ehehe..same cm sara gakla..pengguna public trnspot yg tegar jgk..dulu sara rajin gk lyn novel mse naik tren, pastu bosan ngn novel layan mp3 je kt fon..haha

*ulang alik nek erl ke? bape kos hari2?

hyazz said...

prosperity...besss nye

C.M.A @ CikMoonAdnan said...

x suka menunggu lama2 nie..

~~*Lady Salwa*~~ said...

bab2 kena tunggu ni la yg paling malas sekali kan... pulak tu kalau kena tunggu lama...

**bestnya ada org blanja... tak pernah lagi try PB tu... ramai cakap pedas... tu yg x berani nak try... sbb takut kang tak termakan lak...

Mama Gee said...

haaa br g nk cadangkan suh baca novel...heheee

syariza09 said...

mrs K

ahkak x mampu nk beli dek non wehhh


Sara
mmg hari2...tok sah la citer kos, mau nangis wooo

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails