~ CliCk mY HeArT ~

Tuesday, January 3, 2012

Salah satu cara utk kempiskan almari yg gemuk :P

Selamat Tahun Baru...
Welcome 2012...
harapan: smoga tahun ni lebih baik dr tahun2 sebelumnya...Amin..

ni kiranya hari pertama dlm tahun ni aku update n3..kalo kat rumah malas sungguh nk hapdet..kalo ada pon cuma buka lappy kejap2 jer




Cuti tiga hari tak der la gi cuti2 mesia, kalo kuar rumah pon cuma g lam KL jer...masa yg ada digunakan utk kemas apa2 yg patut lam umah tu, rasanya tu pon lom abis kemas lagi...almari kain pon dh penuh ngan baju2 yg tak pakai, bajunya elok lagi tapi tu laa baju tu makin mengecik la ....hahaha...salahkan baju pulak..
nk bagi kat org, aku tak tau nk bagi kat sapa...akhirnya amik keputusan bagi kat sini jer


kalo hantar paper, botol @ tin..leh la dapat duit.
tapi kalo hantar baju, kiranya sedekah jer lah...
apa salahnya kita bagi pada org yg memerlukan


sebungkus beg plastik besar
tak banyak pon, coz sebelum ni aku dah bagi kt org


kalo uols tak tahu mana nk bagi baju2 yg dh x pakai dan masih berkeadaan elok, antar jer kat sini..
Pusat Kitar Semula...
rasanya mana2 tempat pon ada pusat ni kan


now, almari yg gemuk pon dah mengempis semula



14 comments:

SiTi said...

leh hantar baju skali ker kak...? selama ni duk lalu lalang jer tiap2 hari...igtkan just plastik, kaca & kertas jer yg diterima

syariza09 said...

Siti

boleh...pakaian pon diterima juga..tp kita bg free jer lah

Nurul Diana@Mama Adam + Aidil said...

betul2 .. kena selalu buat aktiviti 5S kt rumh ..kalau tak penuh bertimbun dlm stor ;-)

hyazz said...

yess...sama lah kite mengecik kan lemari tu...ri minggu kemarin aii bawak balik kg...bagi kat sedara mara jer

-Sara- said...

tak penah jumpa lak pusat kitar semula kat area sini..klo ade sara pon nk bg bju2 lame berlambak2! heee

MRS. K said...

pasni boleh suping baju baru.. yeay! hehe

LadyzuL ⎝⏠⏝⏠⎠™ said...

ini sudah baik...

Qhaifa Nur said...

memang kempis almari...
disamping itu kita bersedekah pada yang memerlukan..

Mama Gee said...

lupa plak dgn kewujudan pusat kitar semula nih...

Fieza79 said...

rimas kan kalo tgk almari gemok..nak gak kempis kan almari tapi bila tgk baju yg dah tanak pakai sayang plk nak buang huhuu...

Ayen... said...

Selamat Tahun Baru...Amalan mulia ni,harus diteruskan....hehe.

Dalila Hamid said...

thun ni byk bju yg nk kena sedekah... maklumlah akak smakin membesar!! hhaa

Zana Adieyza said...

kak, tmpt ni bukak hr sabtu jer eh? bukan setiap hari? hari tu zana gie, tapi tutup..

syariza09 said...

eh eh x buka ker...rasanya kt ctu ari2 ada

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails