~ CliCk mY HeArT ~

Friday, December 30, 2011

Gembirakan mereka ngan duit jualan apam :-)

hahaha...tajuk bukan main lagi.....
bukannya apa, mamanya kan jarang2 blanjer, slalu apak jer yg kena blanjer w/pun paksa rela...sesekali kena la mama la pula yg kena kuar duit.


Niat nak blanjer ni pon ada kena mengena gak ngan apam..sbg tanda terima kasih kpd depa berdua...


terima kasih pd Aiman kerana sedaya upaya menjadi good boy semasa mama bergelut membaking apam...time membaking ni, kalo dia buat hal jer, mmg sah2 ler kena loud speaker dr mama...sorry sayang..


abah plak...tq sbb jaga Aiman masa mama tgh sibuk2 ngan tempahan apam , lagipon tempahan tu dr kawan2 abah juga kannn...mesti abah nak mama buat apam terbaik kan kan kan





Malam tadi kami ke Alamanda, ekceli dah lama mau blanjer depa berdua, tapi asyik tertangguh jerrrr....
sib baik mlm tadi tercapai juga hajat tu....aku saja2 pilih makan Pizza coz Aiman sekarang pon dh pandai main tunjuk2...bila kt tv ada iklan pizza jer, mula la ngomel2 molot si tecit tu..."mama.....nanti kita mkn pijja yerrr"...


So, sebagai tanda terima kasih jom kita serbu Pizza


pilihan kami.....penuh gak meja, yg makannya 2setengah org jer

saja pilih air kiri tu utk Aiman, tp yg dipilihnya air kanan..air gas pula tu..huhuhu


tgk muka jer dah tau, anak beranak ni sgt2 suka bila diblanjer


**mamanya cuma mkn sepotong jer, selebihnya dibawa balik....kalo org lain, leh jer mkn 2-3 potong pizza .w/pun saiz aku ni comel2 bulat, tp perut aku ni mmg cuma leh makan sepotong pizza lam satu masa jaa...
silalah percaya!!!


10 comments:

MRS. K said...

wahh... masyukkkk kak

mamyharraz said...

bestnya aiman&papa dapat belanja dr mama :)

kalau sy kan sya 3 potong pizza pun boleh di telan hehe..

Ayen... said...

Lama dah x makan pizza ni,terliurlaa plk rasanya.....huhu

~Siti Hajar~ said...

Aiman senyum lebau mamanyer banje pizza tu...hehe

che mid said...

Semalam akak ke Kem Pelajaran Putrajaya.. macamana boleh terlupa pada pada syariza ni..

Azian Elias said...

diet ke? makan sikit je..

-Sara- said...

tak caya! hehe

BABY(MAMA AMANA&ARIEF) said...

piza baru tue mmg mcm muak sikit

ieda said...

rejeki aimannn nie ..
bestnyaaaaaaa ;)

hyazz said...

wah wah...bess nye..aii pun suker bile orang banjer...hehehe

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails