~ CliCk mY HeArT ~

Tuesday, January 24, 2012

Macam tak percaya...........

  • Dah 4 hari berdondang sayang kat rumah....
  • habis jauh pun gi alamanda (20minit dr rumah), habis dekat pula g pasar (10minit)
  • org lain sronok berjalan2 sana sini..aku pula sronok bersuka ria lam umah..
  • macam tak percaya jer  kannnnnnnnnnn

10 comments:

Ayen... said...

percaya jelaa sbb kwn pun gitu jugak,x kemane2 pun.....huhu.

Fieza79 said...

lepak umah pun best jgk...hehee..
mcm tk percaya je..? sb biasa cuti2 selalu kuar ehh hahaa..

adianiez AIDA said...

aida suka dok umah. berjalan pun suka dekat2. but, husben suka berjalan... hi hi anak2 apa lagi, kaki gatal jer nak naik kta...


nota kaki : klik sini & jom join simple giveaway – hadiah voucher KFC yg best

hyazz said...

caya lah...hahaha..kite pon kulu kilir dalam rumah jugak

Yana Kama said...

akaaakkk..kita serupa..saya pon lepak rumah je 4 ari yang lalu..mati kutu jugak dibuatnye hehe

Mama Gee said...

Nak copy sebijik entry ni bulee??? heheeee

~~*Lady Salwa*~~ said...

sama la... cuti 4 hari tak ke mana sangat pun... paling jauh ke bagan lalang... hehe

~izan~ said...

takpe kak..bercuti di rumah bersama insan2 tersayang pun best jugak.bdn pun tak penat merata hehe..

ni akak dh keje ke?

intan morsalin said...

sama lah kita...xkemana pon...paling jauh..ke klang umah abang...selebihnya..bertenggek kat umah jer....

syariza09 said...

hahaha...x sangka, ramai juga yg senasib ngan ku

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails