~ CliCk mY HeArT ~

Thursday, January 26, 2012

jgn percaya pd gambar



update: title n3 ilang rupanya tadi..terpaksa edit semula


semalam igtkan nk update n3, tp x dpt coz opis x der line tenet...errmmm mati kutu jap. igt lagi masa kt opis lama, kalo x der tenet kami masing2 resah gelisah, mula la calling2 member tanya betul ker x der internet....hahaha kelakar pula rasanya. sib baik ari nii dh ok, lega rasanya.


mcm n3 lepas, kan dh cakap aku x ke mana2, tapi rasanya ok jer sbb banyak keje2 tertunggak kat rumah tu, ada yg aku dh selesaikan..puas hati. Lagi satu pasal ni haaa....lepaskan hajat si anak. Kebetulan smua bahan dah ada, tgg masa nak buat jer. Maka petang Isnin yg lepas, jadi la mcm ni........kebetulan pula masa aku berhempas pulas kat dapur, Aiman tengah tido.




Kek besday 2 U...rasanya dh banyak kali dengar aiman sebut2 mcm ni " mama bila nak buat kek beday 2 u kat eman"...bila dh banyak kali tu, tlinga mama dia ni dh mcm tepu..dah alang2 x ke mana2 tu, membaking la aku kat dapor.


Mula2 x nak letak icing, tp bila dipikir, nanti x napak la kek beday 2 u...so, buatla icing pula, tp buat sikit ja..bila dh sikit, mula x dapat nk sapu2 cantik2 atas kek.


jadi tuan/puan....jgnlah gelak bila kek saya comot2 mcm ni, bukan salah saya, tapi sila salahkan icing......

nampak tu, siap aku letakkan lilin gitu...lilin tu pun dh 2thn simpan...hehehe..
bila Aiman bangun tido jer & nampak kek ni, apa lagiiii....menjerit2 melompat2 kesukaan...aku???oh tentu la suka, bila tgk anak hepi camtu...dh tu siap tukar baju cantik you...kata nak tiup lilin kannnnnnnn
dah tu siap tanya aku, mana belon2..huhuhu...x yah lah aiman wehhhh

kalau tgk pic camni mesti uols kata ni sambutan besday kan kan kan
tapi berbalik pd tajuk di atas, tolonglah jgn percaya pada gambar
Aiman nk sambut besday lambatttttttttttttttttttttttttttt lagi
besday dia bulan 8

jadi, apa yg terjadi pada mlm tu hanyalah besday olok2...just for fun
x sangka pula kami leh buat besday olok2...hihihihi....

dah 2 tahun, besday Aiman jatuh bulan puasa, sbb tu la aku tak buat besday party. tapi aku x lupa belikan kek &  buat acara potong2 kek (kami 3 beranak & adk pompuan aku)

sib baik maksu ada, meriah la sikit masa nyanyi2 besday tu

kek butter pelangi





ari rabu aku bawa kek ni ke opis tp smua icing tu aku buang laa., kang belengas (comot) pula bekas kek tu



tiada kata dapat diucapkan bila dapat menggembirakan yg tersayang

16 comments:

hyazz said...

seronok aiman...hepi besday aiman

~~*Lady Salwa*~~ said...

rajinnya... teringin nak baking membaking ni... tapi tu la, kurang rajin tak boleh nak kata apa la... huhu

MRS. K said...

dah tak dpt rasa kek free u.. hehehe

~Siti Hajar~ said...

Wah wah wah..tertipu jap mak...ingatkan betul2 bday Aiman...hehe

Btl tu sya, xde yg lbh penting dr mengembirakan yg tersayang...hehe...

Sy pun pnh buat kek siap icing bagai, comot jgk, tp anak2 ttp suka...hehe...sama la cam sya kata, jgn salahkan org yg buat, salahkan icing...hahahahaha

Rinna said...

Tgk aiman senyum.. mesti dlm hati tuh banggakan..iye laaa buat kek sendiri.. pas tuh siap nyanyi lagi besday lagik.. curlast.. cute je Aiman.. :)

mamyharraz said...

alalalalaa sgt comel aiman ;)

dann anty pun terpedaya nak ucap hepi beday to u hehee sgt comelllll

betul tu sya..kalau ank suka bulan bintang pun sanggup nak gapai asalkan mereka gembira..itu sy tak nafikan :)

~izan~ said...

wahh betul2 celeb besday in advance ni aiman hehe..xpe kak.layankan aje hehe..

nampak jugak bentuk kek besday kak..tp tang lilin tu,2 tahun tu simpan ekeke

Mama Gee said...

dah tak dpt nk rasa lagi....huhuhhuh

munna said...

rajinnya .... sama ngan anak munna asal ada kek je nak tiup lilin

Fitrah Ayu Resources said...

oh rupanya ku tertipu...


wah2 ada kek...mai la sikit...

Ayen... said...

luar nmpak comot tapi kat dlm cantek kalerful lagi,mesti best kan.ape2 pun hepi besday buat aiman...

che mid said...

Nak buat camne.. dah mamanya terer merer buat kek.. birtday tiap-tiap bulan pun tak pe kan Aiman..

eima said...

untung nye ade mama pandai wat kek ... sian anak aku aku asek beli kat kedai je yg setengah kilo tuh..... bankrap mama mu ni

-Sara- said...

bufday cake in advance utk aiman yee..hehe..kelakarla aiman ni..ingtkn bufdaynya dekat2 dh upenye bln 8..haha


sara gak yg xjd2 nk wat bufday cake utk syaqir..kesiannya anakku..huhu :(

MrS. F!zA said...

ai pon..tk dpt lah merasa kek kak as lg..

Zana Adieyza said...

awalnya sambut birthday yer Aiman.. hihihi.. untung Aiman ada mama yg pandai & rajin buat kek..

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails