~ CliCk mY HeArT ~

Wednesday, December 14, 2011

Rabu dengan sepatah dua kata

~tak ku sangka Justin Timberlake ada kad RapidKL~
Agaknya dia suka naik LRT kat Malaysia kot...hehehhe
Snap pic ni masa tengah tgg LRT.........
sempat lagi aku prasan kad JT

Ari ni Tuesday blues & blue
First time pakai pashmina....IZAN yg bagi tau... pandai dia pilih kaler sbb dia tau ahkak ni mmg suka ngan blue

~SAYONARA~

12 comments:

ainnoraini said...

cantik warna biru tuu..sesuai dengan oragnya..nnpk sweet jer...

mamyharraz said...

cantik pashmina biru ;)

JT pun ada kad rapid..sy org sini pun takde terus rasa *malu* hehe

MrS. F!zA said...

JT bt kad msa dtg haitu kot..hahaha

C.M.A @ CikMoonAdnan said...

haha..justin timberlake?? ni snap pic kat lrt mana nie? xperasan plak ada..hahaha

che mid said...

Salam.. hai nampaknya sepanjang hari Izan sentiasa dalam ingatan.. he he

SiTi said...

biar betul..hehehe......pelanggan setia la tu lot...hahahahha

~izan~ said...

wah akak sudah menggayakan...izan tahu akak suka biru hehe..cantik tu kak! sesuai dgn kaler faveret akak =)

nnt kalau jumpa JT naik skali,akak tolong kim err salam ke?ha salam kenal hehe

Myra Jay said...

Wahhh lepas ni nak kena cari LRT yang JT naik, mana tau leh amik otograph..heheee

syariza09 said...

ainnoraini

akak...saya mmg sgt2 suka biru :)


mammyharaz
hahaha..tu la..camner org mesia leh x der kad ni


mrs fiza
yer lah tu :p


Che Mid
hadiah dr blogger mmg sentiasa igt


Siti
pelanggan tetap..hehehe


Izan
tgg hari jer nk pakai baju & tudung biru
nanti kalo akk terserempak, aku bgtau yer :)

Zana Adieyza said...

JT selalu naik rapid gie mana eh? hahahhaha..

comel la akk pakai pashima tu.. zana x pandai pakai, muka nmpk makin booolat.. hahahha

sW33tdARLiNG said...

Justin timberlake ni belajar kat UIA kah? hehehehe lawa pashmina tuuu

-Sara- said...

JT kt msia? haha!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails