~ CliCk mY HeArT ~

Thursday, December 8, 2011

2 hari masa utk berpoya-poya



Bkn poya2 mkn angin, tp poya2 lam umaah jaa..my little prince demam pula..pagi td dh bangun siap2 nk gi keja, kononnya nk gilir2 ngan en asben. ari ni dia jaga, esk kalo aiman demam lg, ai coti lg la utk jaga.


tp bila pikir pasal nk isi brg2 cuti..alahai..malas nk isi dua tiga kali..lagi pun kat opis baru ni, kalo dok el banyak pula soal jawab...last minute amik keputusan, x yah g keje. esk kalo aiman masih dmm, biar en asben pula yg coti.




oklah...terpaksa taip ni cpt2..masa itu emas..ni aiman tgh tido, jap g dia bangun, mmg x leh nk sentuh dh lappy ni..thanks pd yg singgah cni..pelan2 i bw umah uols ok



4 comments:

~Siti Hajar~ said...

Sga Aiman cepat sembuh yer...rajin2 mkn ubat ok..

Yan said...

semoga cepat sembuh..

~izan~ said...

alahai hensem boy demam yer..patut akak senyap je.moga aiman cepat sembuh.

akak pun jaga kesihatan jugak...

mamyharraz said...

tang berdebar mcm tunggu suami kt dlm bilik sgt kelakar okey hehehe..ye betul sya ckp..first time kita nak bertemu sesiapa mmg berdebar lain mcm kan.sy pun mcm tu.

kedua. ok sgt jeles sbb nak jugak mkn tghhari kt rmh awk sambil mkn koktail tuuuuu nak nak nakkkkk ^___^

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails