~ CliCk mY HeArT ~

Monday, October 31, 2011

Masih tekak Melayu

Semalam jln2 ke Jaya Jusco Maluri. 
Perut lapar, jom makan dulu. Dah lama usha ngan kiosk ni...tapi usha dr jauh jer. Semalam dekatkan diri ngan kiosk ni.
Hati dan mulut tringin pula nak merasa makanan yg aku lom pernah rasa. Comel jer tgk bentuknya, bolat bolat......Kalo nengok nama makanannya dh mcm nama makanan Jepun.


Tako
Kalau x silap nama penuh Takoyaki.
Aku lunch ngan menda ni jer



Dalam kotak ni ada 3 ketul - RM4.90
Yg ni aku amik inti udang.
Mula2 makan seketul rasa ok, tp bila masuk ketul yg ke2...dah rasa lain macam.
Rasa mual tahap gaban...ahhh sudah. Disuapnya pada Aiman, trus laju jer dia kluarkan semula. Sedangkan aku pun x sanggup nak abiskan, ni pulakan Aiman..huhuhu.
Tak nak membazir, aku makan la juga ...telan dan terus telan...
Cukuplah sekali jer aku makan ni, x der lagi utk kali kedua. Mungkin tekakku masih selera Melayu...sadisnyaaa

13 comments:

mama tisya said...

br jugak update entry tako tao..uiks 1ketul je leh mkn..oh kita suka..bole mkn smp 3ketul..yum2

.::Lynn::. said...

ai tekak jepun..
sedap banggat tako ni...

Mama Gee said...

sedapnyaaaaaaaaaa...
tekak ai mesti leh terima :)

intan morsalin said...

nampak mcm sedap...huhuhuh...tp rasa lom tentu sedap kan

syariza09 said...

mama tisya

tu laa..seketoi jer rasa nikmat

syariza09 said...

.::Lynn::.


yerrr...ramai ckp sedap

syariza09 said...

Mama Gee


try ler

syariza09 said...

intan morsalin

ada yg suka & ada yg x suka

Qhaifa Nur said...

saya memang suka bangat tako ni, kalau gi jucso confirm beli punya...
kat sogo ada cawangan tapi tak sesedap kat jucso tau..

munna said...

tak pernah lagi makan Tako ni.... teringin gak nak rasa

~~*Lady Salwa*~~ said...

nampak cam sedap... tapi tak tau la kot sama jugak macam sya, tekak tak dapat terima....

Macam kes sushi jugak, nampak cam sedap... tapi bila dah telan, macam nak keluar balik je... tak leh terima lak tekak nih... huhu

C.M.A @ CikMoonAdnan said...

suka gak mkn tako tao... dulu rajin je makan.. skang ni..dah lama x singgah ke jusco.. kalo x.. rajin je belinya.. hehe

Husna said...

aiyakkkk tako tao sedappp laaa... yum yum.. amik octopus la sedappp.. tako taou jusco lagi sedap dr yg sushi king punye..

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails