~ CliCk mY HeArT ~

Tuesday, June 21, 2011

Thn ni dapat hadiah besday yg plg best

Bukan hadiah drp en asben, tapi hadiah disampaikan oleh Ketua Pengarah sendiri. 
Pagi tadi ada majlis APC, org2 gomen mesti tau kan maksud APC tu. Agak teruja dapat hadiah tu, sebab tu la agak teruja nk wat n3 poyo ni. Kalo org lain may be tak hairan dah, yer la derang tu dh dpt 2-3 kali, aku ni baru pertama kali...huhuhu..


Kalo ikutnyer org dulu2 lagi best, dapat melintang menegak la, dpt ASB la, jam la..tp bagi kami2 skrg ni, smua tu dh x der. Yg ada cuma sekeping sijil & duit yg dah di bank-in dlm akaun. Apa-apa pun, syukur alhamdulillah.

semalam red velvet cup cake
ari ni dapat red velvet folder pula =)
cer teka aku jabatan apa?

TQ boss
nanti kita makan besar ramai2 ok

Pagi tadi juga dilancarkan kempen senyum kat jabatan ni
Senyum tu kan sedekah


comel jer kann
kalo uols tengah poyo skali pun, cubalah senyum2 kan diri ok

ari ni of coz la aku tersenyum lebaq sampai ke telinga


jgn sengeh camni udah ler...
terkezut pula org nengok nanti


tengah2 kering ni ada lak rezeki.....rezeki utk holiday & bayar hutang2 ....teeeeetttttttt

*kalo APC ni biasa ler kalo ada sore2 sumbang kat blkg, ada aku kisah??? buat tak tau udah ler

19 comments:

mamyharraz said...

Tahniah sya :)

ok mmg tak paham apa maksud apc tu =P
tp faham sendiri :sesuatu penghargaan utk staff mungkin ;)

comelnya kapa tebang tecit tu :)

hehe budak tecit ni pun comei! hehe

Pn. Zana said...

jabatan penerbangan eh? best tuh! tahniah

-Sara- said...

jab penerbangan kan? oo under MOT la awk ni yee..hehe

nyway, congrats ye! leh celebrate besar2an nampk gayanya tu! :)

~~*Lady Salwa*~~ said...

tahniah... sal tak pernah lagi la dapat apc nih... huhu

ntah la... kat bahagian sal ni dengar2nya susah sket staf sokongan nak dpt apc nih... herm...

AzMask said...

congrats syariza..

Mama Gee said...

dapat buat tambah2 pi bercuti kan....hehehe

Far8 budak baik said...

waaaa...buat kali pertama..
tahinah..APC tu hape..
sori bukan org gomen2 tu..
org melayu je..hahaha =p

MrS. F!zA said...

tahniah..alah pedulikan mereka..hikhik

sW33tdARLiNG said...

tahniahhhhh!!

syariza09 said...

mamyharraz

betul la tu =)...dua2 comel

syariza09 said...

Pn. Zana

trima kasih

syariza09 said...

-Sara-

hahaha...pandai pon
syukran, rezeki kawan2 juga

syariza09 said...

~~*Lady Salwa*~~

ni pon dah bertahun2 keje baru nk dpt Sal...sama la, kat sini pon susah gak

syariza09 said...

AzMask

thanks :D

syariza09 said...

Mama Gee

hehe..tambah2 apa yg patot

syariza09 said...

Far8 budak baik

akk pon org melayu, kt pic tu ada nama penuh APC

syariza09 said...

MrS. F!zA

aar,,,aiman tak kisah

syariza09 said...

sW33tdARLiNG
TQ

munna said...

tahniah syariza..... teruskan perkhidmatan cemerlang ye...

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails