~ CliCk mY HeArT ~

Wednesday, October 5, 2011

Khas utk peminat pinggan mangkuk


Kalo gi Langkawi, sila cari kedai2 tersebut.
Peringatan:  Sekali dah masuk, susah mau keluar
^_^

15 comments:

-Sara- said...

ermm ada magnet kot lam kedai tu..hihikk :P

~izan~ said...

mujur jugak ada usaha nak keluar dari kedai tu kak hehe..kalau buatnya nk dok situ terus hehe

AzMask said...

teringin jugak pinggan baru...

Mama Gee said...

kalo takmo kena tax pinggan mangkuk...kena stay lebih 3 hr kan?

Qhaifa Nur said...

memang pun...bukan setakat pinggan mangkuk macam2 ada..bawa je duit he..he..

myaishahhafiz said...

memang btul, wlaupun niat awal cuma nak cuci2 mata jer.. :)

syariza09 said...

-Sara-

aar ada FM daa

syariza09 said...

~izan~

leh kluar sbb duit pon dh abis :)

syariza09 said...

AzMask

x per, KL pon banyak pinggan baru

syariza09 said...

Mama Gee

not sure

syariza09 said...

duit kena banyak, baru puas ati

syariza09 said...

myaishahhafiz

kena cuci poket skali

Rinna said...

Bestnya gi langkawi..Tak ingat diri kalau shopping kat kedai2 tuh semua kan.. :)

LadyzuL ⎝⏠⏝⏠⎠™ said...

ha tau tak pa.....

ieda said...

ok2 ... dah lama x ke langkawi nie :)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails