~ CliCk mY HeArT ~

Thursday, September 22, 2011

Demam suam2 kuku

Semalam aku cuti, Aiman demam la pulak. Blk nursery ritu, Aiman mmg dh demam, baring jer, lembik jer dia, sian ngan ank mama. Malamnya lps bg ubat, trus tido. Pagi semalam demam tu masih ada tp sikit2 jer, org kata  demam pun suam2 kuku jer. Igtkan semaalam nk masuk keje lewat sikit la lps bg AIman mkn ubt, tp tu laaa, bila dh dok umah & dh mula buat keja surirumah, mula larasa liat sikit nk gi opis. 




Seharian di umah melayan AIman ngan upin ipin jer lahh...kejap2 suruh pasang cd upin ipin, sampai cd tu dh sangkut2. Pg td pon bangun pg koi 3pagi minta pasangkan upin ipin, dh tu siap makan2 lagi biskut & air....nak, baru kul 3pg tau...Pagi ni bangun pun tgk citer upin ipin..huhuhu...dlm tido pon leh gelak2 mcm dia tgk citer upin...camno tu




Bila la nk beli tv lain ni. Rasanya nk bli tv kecik satu, khas utk apak main ps2 & ank tgk kartun...nanti la nk kumpul duit shari sposen, lama2 dpt gak bli tv tu..yer ker..hihihihi






bye uols...ari ni ada jamuan kt opis, mesti meriah kot!

9 comments:

Qhaifa Nur said...

skrg ni hari sejuk (hujan), anak2 dgn cepat boleh demam, dh beransur pulih oklah..

samalah dgn anak2 kat umah tu upin & ipin sesaja..layan jelah kita ni..

mamyharraz said...

cepat sembuh ya aiman :)

ngamlah tu.sama dgn harraz..asyiklaaa upin-ipin..naik loya maknya nih!

ada niat gak nak beli lg satu tv..tp bukan utk apak nya tp utk mak nih sbb mak nak tgk movieeee

AzMask said...

ni memang tgh musim bebudak demam..

-Sara- said...

cian aiman..demam gi ke? jgn lupe mkn ubt tau..

eh, g jamuan tu nnt mkn beringat2 skit tau..hihik

LadyzuL ⎝⏠⏝⏠⎠™ said...

boleh ja himpun sehari sekupang...lama2 jadi bukit gak...

wahida said...

anak2 aku pun giler ngan upin ipin ni...boboiboy pun...


aiman cepat baik yer...

~Siti Hajar~ said...

Aiman blh la geng dgn Danies, hr2 tgk upin ipin, sampai perangai pun dah cam upin ipin...hehe

hyazz said...

hrmmm..musim demam nih...hati hati kot kena hfmd...anak aii tak bg pgi sekolah sebb kat sekolah dah kena dah...hari ni terus di tutup seminggu

~izan~ said...

izan psgkan kat laptop je kak kalau izan nk tgk tv,kalau izan nk guna laptop,mujur asben pasangkan cble internet terus ke tv..suruh dia layan youtube kat tv..tu kira umpan izan nak wat keje rumah hehe

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails