~ CliCk mY HeArT ~

Friday, August 26, 2011

Hari ini.................


~ Subuh2 pagi lagi kt rumah td  dengar sore budak2...meriah sgt2 (mesti xcited nk blk kg).




~ Kluar rumah nk tgg bas, selisih ngan org yg usung beg besar2...huhuhu ahkak kena sabar ni




~ Naik bas, bas pulak lemah gemalai jer bergerak, mentang2 la org lam bas x ramai.






~ Awal koi 7am, keta atas jln agak banyak, tp aku tau...depa smua bkn nk p keja mcm aku...huhuhu..sedih lg


~ Sampai opis, trasa lengang semacam jer....


~Buka FB, sana sini kluar status "on the way blk kg halaman tercinta"...uhhhhhhh


~Pastu masing2 citer mau keje 1/2 day, mau blk kg.....errrrmmmmm


~Buka blog, sana sini tepek kad raya (aku pong sama) & sana sini ada pesanan penaja...hati2 d jln raya






aku????????


masih lagi di sini, hanya memerhati ngan pandangan sayuuuuuuu

4 comments:

AzMask said...

Yeah hari ni kita kerja sampai petang... yabeda bedu...

~~*Lady Salwa*~~ said...

sama la... agak terasa la jugak pagi ni, macam lengang sket...

mamyharraz said...

awk tak keseorangan sy masih ada sini ;) ewahh.. hehe sabar ya..meh lah kita bekerja dgn tekun hari ini ;)

~Siti Hajar~ said...

sama la kita...huhu

org lain dok pandang kuih raya dah, kita masih pandang pc kat opis...huhu

sy mlm raya br blk kg, thn ni turn rmh PIL...

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails