~ CliCk mY HeArT ~

Thursday, July 21, 2011

~ Sessi tayang perut ~



Semalam Sara tayang perut, ari ni aku plak yg  nak tayang...hahaha
Tengok ler puas2, rasanya pasni dh  x der picas tayang2 pewot ni, kita tayang yg lain pulak.
Sara pewot moncit, aku pon moncit gak.
Dia moncit sbb lam tu ada baby, aku moncit pon sbb ada baby gak..
Tapi


















baby cacing laaaa  : (


Gara2 ni pewot aku moncit


koi 11.45am tadi kat jabatan aku wat program makan2 buah kt lobi bawah
free yer, x yah bayar sekupang pon
ko makan la sampai senak
aku mmg target doyan jer
doyan musang king x der
dpt musang baby pon jadilaa


bila dh free....ramai la umat yg turun
cer sebut ada ceramah agama ker 
agak2 ramai mcm ni kerr
aku pon trasa tau

sib baik ada yg tolong koyakkan doyan tu
tgn saper la yg x sabaq sgt tu
betoi....ni bukan tangan aku

sib baik la ada si chuan ni (kwn opismate) dia la yg melayan kami2 yg banyak songeh
tgk tu molot kembong2 ada biji doyan, x sempat dia nk mkn abis,
kakak2 dh jerit...cpt chuan, bukak yg tu pulak...
kakak2 ni biasa la, malas nk kopek, kang berdarah plak jari jemari yg gebus ni
see
bila makan doyan dh x kontrol ayu lg dah
apa kes ko makan kalo tutup2 mulut
x der feel lorrrr

cik kak ni bukan kategori antu doyan
dia mmg x makan apa2 pon spesis doyan
tp sib baik la dia leh gak bau doyan, leh la tgk antu2 doyan tgh mkn

bila tahap ni, rasa mcm mau berenti jaa
cukup la kot

tp rasa cam x puas lak kalo mkn sikit2
apa lg..aku pon amik & amik lagi
kali ni dh x suruh chuan, kami kakak2 pula yg gi amik sendiri doyan tu
tp bukan nk kata la, doyan yg aku & kwn aku ( kira kategori mak dara la) amik x berapa nak manis
tapi bila  kwn sorang lg ni (ank dara) amik ...perrgghhh bukan main manis lg doyan tu
ada kena mengena ka .....mak dara ngan ank dara (=_=)

************************
kalo ada ternampak picas2 ni di mana2,
 paham2 jer lahh...kami ni satu opis


balik umah ni konpem kena ejek ngan Aiman
"mama busuk"





16 comments:

-Sara- said...

uisshh tak teragak mentang2 free, mmg moncit sungguh! hehe

*klo sara dpt mkn free doyan pn tah teruk gi dr tu! haha :P

hyazz said...

hahah... tayang perut wooo...tak tahannnn...makan doyan

~Siti Hajar~ said...

wow! bestnyer dpt duyan free, blh mkn byk mana pun la...

siap tayang pewut muncit tu yg xtahan...ekekekekekek

Lee-Yan-Naa said...

Best best kak..untuk ex DCA ada tak kak..ekekeke

Aleyn said...

memang best bile dapat melantak durian free kan..

pCL [p@kcikLie] said...

tebal kulit doyan tu..tebal lg muka ni ngomen bab citer pompuan ni...n skrol habis ..last citer pasal makan doyan plak..huhu...huhu tanjat aii...biar betui pewot tu!!

Mama Gee said...

hamboiii bukan main tinggi pewot berisi durian...hahaaaa

~~*Lady Salwa*~~ said...

amboi, sedapnya makan durian... tak 'pos' kat sini sket pun... hehe. dah dekat dah ni kalo nak pos sket... :)

**mungkin la kot aura darah manis anak dara tu meresap kat dalam buah durian tu... kui kui kui

syariza09 said...

-Sara-

penangan doyan

syariza09 said...

hyazz

nak gak tu

syariza09 said...

~Siti Hajar~

moncit ngan lemak2 doyan

syariza09 said...

Lee-Yan-Naa


hahaha........x dijemput ok...kejamm

syariza09 said...

Aleyn

free mmg best

syariza09 said...

pCL [p@kcikLie]

betoi la pakcik wehhh

syariza09 said...

Mama Gee

tinggi sbb duri

syariza09 said...

~~*Lady Salwa*~~


kannn...ank dara drh manis, tu yg doyan pon manis gak

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails