~ CliCk mY HeArT ~

Friday, June 10, 2011

~Citer pasal hati tisu, bukannya pasal roti tisu~

bkn nk citer pasal roti tisu hokeh


Sebelum ni mmg ramai kawan2 yg publish pasal video ni kat FB. Tapi aku malas nk buka, malas nak layan. Aku tak tau pon video ni kisah apa sbenarnya...tapi ramai yg sebut video ni sgt2 sedih.
Ari ni rehat panjang, sebelum aku masuk titon aku try tgk video ni

Bila tgk, sah! Mmg sedih & serius..mata ku dh bertakung air mata...ohhhh...mmg hati tisu
Saper yg tak sedih dengar perjalanan hidup dia sorang2 jer (ank yatim) sejak umor 5 thn..mcm2 dugaan yg ditempuh..terpaksa merempat sana sini...dah takmo citer lagi...sedih sgt hati ni nk citer panjang2. Kalau uols nk tau lbh lanjut, tgk la video ni. Dia mmg citer pasal life dia sejak kecik 



dah tengok ke??sedih tak? 
kalo sedih...hati uols mmg mcm hati aku...hati tisu

5 comments:

mamyharraz said...

:(
:(
sgt tersentuh....

Che Mid said...

salam, rasa nak baca tapi hati ni tengah sentimental pasal entri baru tu... isk isk lain kali je la..

ieda said...

aloor x leh bukak lak huhuh

tapi akak x pernah makan roti tisuuu tuu .. sedap agaknya yeee huhuh

sW33tdARLiNG said...

oouuhhh dah tgk kat FB.. mmg sedih! sebab suara dia mmg mengejutkan semua orang, bukan setakat cerita sedih dia jer

hyazz said...

huhuhu...nangess sudah...memang sedih kan...

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails