~ CliCk mY HeArT ~

Friday, June 17, 2011

Boboy pon rajin ke dapur juga tau (=;=)

Thank you auntie2 smua..berkat doa smua, Aiman dh pon sembuh, harap2 sembuh sepenuhnya. 
Petang smalam masa amik dia kt nursery ada tanya cikgu dia, mcm mana ngan perkembangan Aiman. kot2 la hidung berdarah ker, demam ker..alhamdulillah cikgu kata dia ok jer..xtif mcm biasa.   lega sangat2.

Keadaan kembali mcm biasa, sejak dua menjak ni, rajin pula dia ke dapo. Maklumla dapo tu lampu slalu jer menyala tak kira siang malam. Siang2 pon kena buka lampu coz dapo gelap, x der cahaya luar masuk.
Sekarang ni kalo nak basuh tangan, tak perlu lagi panggil mama atau mama tolong angkatkan sebab


abaikan dapur yg bersepah tu...

dia dah pandai basuh tangan sendiri ok. Tapi dengan bantuan krosi lerr..Kerusi tu ekceli ada kt luar, pandai pula gi amik sendiri.
yer..mmg dia basuh tangan. tapi sambil basuh, sambil main air paip tu...kesudahannya lantai pon banjir.
Omaknya x rajin asyik nk mengelap jerr, bila tak rajin, kerusi biru tu simpan kt tempat tinggi2..makanya si Aiman x dpt la capai lagi..Pasni nak basuh tangan sila panggil omak ni yerrr

5 comments:

sW33tdARLiNG said...

alahaiii sipiiii jer kakinya tuuu.. heheh tapi semangat rajin tu penting...

~izan~ said...

Alhamdulillah dah sihat...

Dah pndai basuh tgn sndiri..tp tang banjir tu mmg tak tahan kak,sama je arissa ni,abis dia basah sebadan.huhu

-Sara- said...

rajin ade makneee nii..hehe

mamyharraz said...

Alhamdulillah dah sihat.

bab basuh tangan ni budak kecik memang suka tak kotor tangan pun suka nak basuh tangan kt sinki..

~Siti Hajar~ said...

Rajinnyer Aiman...bertambah la keja omak kamu pastu yer, tolong lap lantai...haha

Budak besar tu mmg nk xplore semua benda, redhakan ajalah...hehe

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails