~ CliCk mY HeArT ~

Wednesday, May 11, 2011

Bulan utk rajinkan diri


Bukan bulan kat atas ni
Maksud aku bulan Mei 
Sejak2 ada buku log ni (org gomen tau la apa menda ni), aku semakin merajinkan diri gi kursus, dengar ceramah, konvensyen, seminar, & gi perhimpunan pon rajin tau.
Biasa la nak memenuhkan aktiviti dalam buku tu. Sekarang ni kan kakitangan kerajaan kena 7 hari berkursus.......huhu...tu la sebab musabab aku rajin, nak nak pula sejak2 ada buku log. Akhir tahun kena bagi kat boss
So, dalam 2 hari ni aku kursus kat Jalan Tun Razak okkk.


Harap sangat2 jgn la aku asyik menguap & ngantuk...kang tak pasal2 pula hilang keayuan aku nie...

Byeeeee

6 comments:

LadyzuL ⎝⏠⏝⏠⎠™ said...

wah pict yg tido tu memang tak boleh blah....

mamyharraz said...

hiksss comel pic tu =P

good luck harap2 taklah hilang ayu tu bila mengantuk...

Che Mid said...

lagi-lagi lepas lunch.. ha ha kejap lagi che mid antar bantal dan simut ya..

~Siti Hajar~ said...

Slmt bkursus yer!!!

Rasa2 mengantuk tu nyanyi la dlm hati, mudah2an hilang ngantuk...hehe

~izan~ said...

bagus kak..slm berkursus..hehe

Aleyn said...

Yup..jangan malas2 yer...hehe

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails