~ CliCk mY HeArT ~

Monday, April 18, 2011

Tak sampai lg, dh pening kepala

Sabtu kami ke Kepong. Jalan2 isi pewot. Kami gi kenduri kawan en asben. 
Kalo kenduri kat KL ni rasanya rata2 macam ni. Sebelum sampai tempat kenduri tu, kepala pon sakit.
Sana sini jam. Dah la masa kami pegi tu ari hujan, lagi la bertambah jam. Kononnya nak lalu jalan yg tak jam, tp pusing sana sini, tempuh gak jam. Adess....berangin jer. Dah jam, sampai tempat kenduri pun lambat la juga. Pewot dh mendidih, en asben siap berniat lagi, kalo dh sampai nanti dia nak makan banyak2...aiseyy

Sib baik buat dlm dewan, kalo ujan pon x der la masalah nak lari sana sini.
dapat gift ni
biskut coklat, sedap sangat sbb rangup
saiz biskut coklat ni kecik sikit drp tapak tangan (besar la juga)

amik pic pengantin dr jauh jer



- itu jer aktiviti kami di hari Sabtu -


thanks pd pendapat kawan2 ttg n3 ini
saya tlh pun memilih panggilan bebird
bila sebut tu, rasa comel jer...hehhe
surprise.....Aiman pon dh pandai sebut

5 comments:

mamyharraz said...

area kepong dekat rmh mamy ;)

skrg dah kurang kenduri kawin bg telor kan..

ainnoraini said...

mau tak berangin kan...
dah siap lawa2 jem la pulak dari muke lawa terus jd hijau biru hehehe...sebab marah punya pasal...perut berbunyi dah bermcm2 irama...

syariza09 said...

mamyharraz

oo ye ke, kalo tau leh singgah rmh mammy minum kopi

syariza09 said...

ainnoraini

yang bernagin en asben, org sebelah ni tido jer, pening tgk jem sana sini

.::Lynn::. said...

ai tak balik kepong pun minggu ni

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails