~ CliCk mY HeArT ~

Friday, April 15, 2011

Nama yg sesuai utk "dot dot dot"

Ni bukan sajer2 nak buat n3 lucah.
Tapi sememang aku tengah blur.
Bila tanya en asben, dia pon bagi jawapan yg x memuaskan ati..hurrmm


Mcm mana nk mula citer, ermmm
Camni yaa, Aiman kan boy & dia pon dh pandai bercakap, umor pon dh 2tahun lebih
Jadinya aku pon ada la teman bersembang.


Cumanya bila aku nak sebut pasal ehem2 dia, aku tak tau nak sebut mcm mana.
Contohnya mcm ni la. Masa tukar diapers, aku akan sebut 
"Aiman, jom kita gi toilet basuh tuuuuu (sambil tunjukkan ehem2)

 Puas aku pikir, nama apa yg sesuai utk ehem2. Bila tanya en asben, dia ckp sebut jer bird. Mak aiii sonangnya jawapan. Aku tak nak la sebut tu, nanti konpius pula dengan bird terbang & bird yg ada kat dia =)
Uols yang ada anak boy, uols sebut apa yer...cer citer...
Jom kongsi...bukannya per, hanya utk rujukan aku yg tgh blur nie

kalo malu nk tulis terang2, buat jer camni cth k***m***n,
harap2 aku leh paham lah yer =)
thanks

10 comments:

Zimah said...

salam kenal..
kalo sy akan sebut nonet..anak sy pun mmg paham..bile tunjuk kat ehem dia tu..dia sebut nonet..

AzMaslenda said...

hahahahha.... akak lak sebut jek K...
hehehe lagi nampak cam tak senonoh kan.. tapi tu ler hakikatnya.

Mama Gee said...

ai sebut benda tu 'bebird' hehehe...

Azian Elias said...

akak suka cakap bebird.. nnt pandai dia differentiate lah syariza..

ada cakap totoi.. anak akak suka cakap 'ud - 'ud..kelakar kan..

ada say totei..

Unknown said...

meh kita kongsi sama2, xde nk lucah2 ke ape, think positif je..

Klu sy sebut 'ote'...hehe

Sy sllu ckp cepat pakai pampers, kang org tgk 'ote' adik tu, amlu tau..hehe

tp yg buat sy pening, bila si abg & si kakak tya , 'ibu, nape abg & kakak pya 'ote' xsama? itu br sy blur nk jwp, bila cpt kakak girl & abg boy, dia ckp plk, 'klu abg nk jd girl blh x? wakakakaka...glurp..haha

mamyharraz said...

mamy sebut *bebird* hakhak comellah entry awk ni sya ;)

-Sara- said...

awk, sara selambe jee ckp 'bird'.. tehee! :P

mamaDiana said...

haha... ckp totei je, utk ank sedara ja..anak mama pompuan semuanya..pepet je..hik2.

LadyzuL ⎝⏠⏝⏠⎠™ said...

klu kakD slalu ckp kat haziq Anu...

~izan~ said...

entry ni menarik dan buat izan tersenyum..izan takde anak boy tp adik izan yg kecik tu dulu dia pnggil 'mat' hehe..mcm nama org je kan =D

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails