~ CliCk mY HeArT ~

Thursday, April 28, 2011

Kenapa perempuan jln mendabik dada (=__=)



Dah lamer tertanya-tanya, nak tanya depan2 ai rasa malu pulok.
Tapi kalo kat sini ai x rasa malu..hehehehe
Saper2 yg ada terasa, ai minta maap yer.
Cuma terlintas di fikiran, 
Kenapa perlu jalan macam tu?
Tak boleh ke jln mcm biasa2 jer.
Kalo nak mendabik pon, jgn la sampai terjojol mata org nengok

Ada yg kata, jln mcm ni elok utk postur badan,
Ada yg kata cara jalan menunjukkan sifat peribadinya

"Apa kata uols???"




Aku jln biasa2 jer, yg pasti aku tak jln kenkang 







11 comments:

~izan~ said...

hehe..kena bgn jap berjalan jap smbil tgk dada haha...

-Sara- said...

yg jln mendada tu sje nak tarik perhatian kot..kite yg tgk pon cm segan jee kan..lg2 klo yg mereke 'punye' tu montok kan! haha :P

LadyzuL ⎝⏠⏝⏠⎠™ said...

pict katun yg dok jln tu...auww...peewitt...

syariza09 said...

~izan~

dh tgk nanti, jgn lupa bagitau ok

syariza09 said...

-Sara-

uuiiikkk...lamanya menyepi. tau pon, i segan tau tgk org camtu..kikiki

syariza09 said...

LadyzuL ⎝⏠⏝⏠⎠™

jgn kakD dok jln mcm tu sudah laa

munna said...

kadang rasa malu bila tgk yg jalan macam tu ...

AkuAnakMuda... said...

bukan ke org pompuan klu x dabik pun mmg akan nampak dabik jgk ke,hehehe....jgn marah haaaaa.

syariza09 said...

munna

kita pula yg kena tempias kan

syariza09 said...

AkuAnakMuda...

tajamnya mata :P

Che Mid said...

salam, akak tergolong orang yang jalan mendabik dada.. ngaku je.. dah tu camno.. dah saiz cup D ha ha

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails