~ CliCk mY HeArT ~

Thursday, April 28, 2011

Bukan lagi 4, tapi ni dah 5 mata

Agak2 nanti kita pon camni juga ker..
Mula-mula ada 2 mata jer, daripada 2 bertambah pula kepada 4.
Dah 4 terpaksa pula tambah kepada 1 lagi mata
Nak baca sms terpaksa pakai kanta pembesar...alahai



 mungkin suatu hari nanti kita pula di situasi wanita tua itu, betul tak???
huhuhu

12 comments:

~izan~ said...

tu la kak. nnt kita tak cmner la plak yer...

Ross... said...

mula2 baca tajuk ingat apa..tup2 tgk gambo terus ter ketawa sorg2...hikhik..

Aleyn said...

Alahai...gitu sekali ek....Allah tarik nikmat yang diberinyer sedikit demi sedikit...sementara tengah ada ni kenalah jaga sebaik mungkin...

mamyharraz said...

dah tua gitu laaa kan..

tp pic tu sgt comel ;) hehe

[p@kcikLie] : [ mamaDiana] said...

dah sampai masa tak perlu kata apa...kita belum tahu bagaimana nanti...semoga diberi kemudahan untuk meneruskan hidup oleh Allah yg Maha Kuasa.

syariza09 said...

~izan~

x dpt dibayangkan

syariza09 said...

Ross...

ai yg tgk mula2 pon dh gelak guling2

syariza09 said...

Aleyn

sementara ad ni, elok la jaga

syariza09 said...

mamyharraz

kita pulok ntah mcm mana nanti

syariza09 said...

[p@kcikLie] : [ mamaDiana]

mohon padaNya lbh afdal

AkuAnakMuda... said...

kwn dah 4 skrg ni klu blh xnaklaa sampai 5.......huhu.

syariza09 said...

AkuAnakMuda.

muda2 lg dh 4 ker..hihihi

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails