~ CliCk mY HeArT ~

Thursday, April 7, 2011

Kecoh di dewan

Ari ni aku MC, so yg ni kiranya n3 autopublish. Awal2 lg dh tau MC sbb ari ni mau cabut gg bongsu kt spital. harap2 doc yg cabut tu buat ngan lemah lembut

Jom sambung n3 pasal wedding SIL.
Sabtu kan nikah, malamnya weols ke dewan Keramat. Kenduri ni buat di dewan sbb senang tak yah nak pikir sewa canopy bagai. Masa sampai tu org2 tgh setting pelamin & meja makan.
Aku pula pantau si Aiman, pantau gitu2 jer. kat situ kan luas, berlari sana sini dia. Biar jer lah, janji dia x kacau deme wat keje.

Aku tlm mil cocok2 bunga telur, opps bukan telur yer

mil letak coklat koko jelly kat dlm tu

menantu yg rajin (angkat bakul)


org2 pelamin tgh setting
berpeluh2 dorang ni wat keje
Dewan ni berair-cond, tp masa ni leh pula management x buka. sian kt weols, panas tau

pengantin, pengapit & pengiring ada rehearsal, bukannya apa takut tersalah langkah, nanti nampak cacat pula acara 
masa aku dolu2 bersanding gak kat dewan tapi x buat rehearsal pon ..huhu    : (

dah pon siap
merun ok
aku minat kt lampu gantung tu

meja pengantin
budak kecik dua orang ni, kejap gaduh kejap baik


kul 11.30mlm weols balik umah, nak hiris daun pandan & bunga pula (utk acara renjis)


uols masa dolu2, buat rehearsal juga ker


8 comments:

[-suziey-] said...

waaa ni kecoh yg best..hehe..sweet je koko jelly buat camtu..

erkk dulu2 mana ade rehearsel2 bagai..hehe

Aleyn said...

Orang2 kaya jer buat rehearsal kat hotel...ekekek

Cik Moon said...

woww..lawanyer pelamin tu

~izan~ said...

cantik... nak lagi kak gmbr2.. meriah nampak =D

~Siti Hajar~ said...

Sy dl sanding dlm rumah aje dah tu xde reharsel...huhu

amboi rajinnyer menantu mak tu yer, tlg cocok bunga coklat gitu...ekekek

Hrp2 doktor gg tu baik la yer, klu dia bt kasar kasi gigit tgn dia k..haha

-Sara- said...

ahh xkose nak rehearsal bagai!

zaman sara dulu lah! hehe :P

mamyharraz said...

meriahnya..nnt letak pic pengantin pula ya ;)

.::Lynn::. said...

nak 1 bunga telur koko jelly

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails