~ CliCk mY HeArT ~

Tuesday, March 29, 2011

Yg nipis gantikan yg tebal

hohoho sukanya...
Problem aku dh selesai, tadi kan dh citer  aku x sanggup pakai shawl tebal.
Kebetulan pula kat seberang opis ni depan MOA ada buat jualan. 
Apa lagi rombongan cik kiah wajib ler ke sana. Misi utama cari si maroon.
YES dh dapat!
Shawl yg biasa2 sajok. Janji wajib ada maroon, jgn terbeli kaler ijau sudah ler



***********
tak yah nk pening2 kepala lagi
 -_-

12 comments:

AzMask said...

shawl cantik, tapi tak pandai pakai.. teringin jugak nak mencuba.

~izan~ said...

biasa ke tu kak? cantik la..ada aksesori bagai hehe..cantik2.jumpa aje dia hehe

syariza09 said...

AzMask

try ler, mesti muka berubah nanti

syariza09 said...

~izan~

hehe...biasa2 sbb bling2 x banyak

Che Mid said...

akak ada 2, 3 helai tak berpakai che abang belikan.. takut deeja tarik tarik, habis cun aku

munna said...

teringin nak pakai shawl2 ni... tapi sedar amat tak sesuai dgn muka munna yg bolat ni...

syariza09 said...

Che Mid

x pa lah kak, tgg si kecik tu besar sikit ya

syariza09 said...

munna

cer cuba dulu :)

~Siti Hajar~ said...

fuh! nsb baik jumpa yg bkenan d hati, mlaram sakan la kenduri tu nanti yer...hehe...happy bermaroon la yer...hehe

Yan said...

eemmm kira dah lengkap lah kan.. Baju dah ada, tudung dah ada.. Eh.. handbag dan shoes nak kena maroon gak ke?? heee.. so dah leh pegi umah pantin lah ni./.

syariza09 said...

~Siti Hajar~

hehe...idak la sakan, cuma nk ngikut tema SIL

syariza09 said...

Yan

tak moh arr kasut & henbeg kaler merun, kalah mak datin nanti :)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails