~ CliCk mY HeArT ~

Thursday, March 3, 2011

Tak suka kulit

Bukan kulit kat badan aku ni.
Tapi yg aku citer ni pasal kulit ni

(pic: google)

Kulit kuih pau
Aku suka sangat makan kuih ni
Tapi aku punya pe'el, sblm mkn mesti kopek kulit ni dulu. 
Tapi kalau pau tu mak aku yg buat, aku leh jer telan bulat2

Ni la rupa pau yg aku mkn ptg smalam, mula2 cantik jer rupa bentuk
Tapi bila dikopek, buruknya 
Tak per, buruk2 pun sedap
Aku sangat2 suka ngan pau kacang




korang makan pau, kopek mcm aku jg ker?
ker aku sorang yg prangai mcm ni
^___________________________^

13 comments:

MRS. K said...

rasanya ramai orang makan buang kulit lorr...

mama tisya said...

kopek jugak..tktau naper..hehehe

syariza09 said...

MRS. K

tp ada yg telan bulat mcm tu jer..pernah jumpa lorr

syariza09 said...

mama tisya

sama ekk...zaman budak2 dulu, mak yg srh buang, sbb katanya jgn mkn bekas tgn org..hehe

ainnoraini said...

buang jugak...dak jd mcm terbiasa...

somi ckp rugi jer...membazir katenye...suruh dia mkn kulit tak mau la pulak..hehehe..

Aleyn said...

Memang lebih hygenic kalau buang kulitnyer..ye lah...kita bukan tau tangan org yg dok pegang..picit2 pau tu kan...hehe

Ps : Cam biasa, I dah klik u nyer Nuff, jom klik2 kay

~izan~ said...

izan ok je kopek ke tak hehe.jenis tekak ular cam izan ni mmg mcm tu hehe.tp kalau kopek lg lembut kan kak

syariza09 said...

ainnoraini

tergelak pula bila akk sebut psl membazir

syariza09 said...

Aleyn

alamak...picit2 ni yg x best

syariza09 said...

~izan~

geli pula bila mention ular...hihihi

-Sara- said...

klo pau tu sojuk sara kopek r, klo panas2 ngap je trus cmtu,hehe

mamyharraz said...

mamy mkn tak buang kulit pau tu sbb rasa mcm tak feeling hee

kalau mkn buah epal ke lai ke sama gak..tak buang kulit..tp kalau mkn durian mamy buang kulit tauuu hikhikkk

LadyzuL ⎝⏠⏝⏠⎠™ said...

kakD pun suka buang kulit jg...entah knapa dah biasa kot...

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails