~ CliCk mY HeArT ~

Wednesday, March 2, 2011

Ni bukan taman bunga

Kalo tgk picas kt bawah ni jgn igt kami di tmn bunga lak...x dak masa aiiihh nak pi sana


Sabtu lepas, program padat. Bukan ngan cik abg, tp ngan mil.
Kami nak wat projek hantaran, kenduri pun x lama lagi ni. Adk ipa dh hitung hari dah nie..
Mama minta tlg aku gubah2, aku ok jer. 
Kami ke Romatika sebelah ngan Wangsa Walk.
En asben & Aiman dok rumah mama jer, ni shopping utk kami yg pompuan2 jer ok

sapa la nk bg hadiah lampu tu kat aku yer

rambang mata tgk bunga2 nie

bahagi tugas mencari
sorang ke kiri, sorang ke kanan

Mama: Mana satu nk pilih nie, yg ni cantik juga

Mama: Rasanya bunga ni ok kot..
Aku (sambil wat muka ketat): Ok ker??Mcm tak ok jer ma

Aku (muka dh x ketat): Yg ni cantik lg la ma, sesuwai sangat
Mama (sambil wat muka ketat): oo ye ker, bkn yg td lg cantik ker

Mama: Amik yg ni je laa
Aku : Ikut suka mama laa, lagipun mama yg bayar.....hehe

Aku: Agak2 kalo 10 bakul bunga nie cukup tak? Kalo lebih leh hias rumah menantu kesayangan mama nie : D
Mama: Oooo mentang mama yg bayar, suka2 jer nk amik lebih


hasilnya ni la bunga yg dibeli & akan dgubah oleh keras tangan aku 

pasni kalo ke Kg Baru, xtiviti wajib, gubah hantaran pula ok



senyum terlebey lebar
dialog2 kat atas tu cuma penyedap citer, jgn percaya hokeh
tak gamak aku nk cakap cenggitu ngan mil
aku kan menantu kesayangan..................piiiiiiraaahhhhh





11 comments:

mamyharraz said...

dialog tu sesuai je hehe alamak mamy dah percaya ^__________^

mesti lawo hasil keras tangan tu nnt kan ok dah menjadi meh lah tunjuk sini >________<

sw33tdarling said...

rasa kelakar bila masih2 buat muka ketat... kena plak tu ngan gambar.. hahaha

ieda said...

wah2 dah rambang mata tuu ;))

-Sara- said...

oo.. pandai menggubah rupenye awak ni eek..hehe..nnti jgn lupe post gmbr dh siap gubah tau, nk tgk :D

syariza09 said...

mamyharraz

hoho.....sila jgn percaya ok

syariza09 said...

sw33tdarling

pening nk pilih, tu yg muka ketat :P

syariza09 said...

ieda

banyak sgt yg cantik2

syariza09 said...

-Sara-

dh siap nanti, i tepek cni ok

✿ etiey erywan ✿ said...

alalhai cantiknya. suka juga bunga tapi nak mengubahnya huhu

Ogy said...

bestnyaaa...bilalah nk sampai....hmmmm

~izan~ said...

bestnya g romantika...izan g yg kat Plaza Alam Sentral dulu.ada kt wangsa maju jugak yer..dkt sket dr ampang kan kak.

mmg kena je ayat dgn gmbr...comel je bual2 mcm tu hehehee

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails