~ CliCk mY HeArT ~

Wednesday, March 30, 2011

Meow kalerful

Kat rumah dah penuh ngan kucing2, sib baik ngan meow ni aku tak geli.
Dak tecit ni kan sukan ngan boling, kat Jusco smalam pon ngamuk nk boling. Mamanya nk shopping pon tak senang, nk beli kasut dia pon tak terbeli, asyik nangis jer nak main boling kat game tu. Malu tau. Masalahnya tempat game tu dh tutup, sib baik ada boling meow ni. W/pun kat rumah dah ada, beli lagi utk dia duduk diam. 

comel jer
siap sedia beratur, siap lagi terlentang ler deme


sampai2 rumah jer trus nk main, yer la mainan baru la katakan


yg lama tergolek jer, tak pandang pun
mentang2 la dah kemek


8 comments:

-Sara- said...

oo aiman minat maen boling ek.. esok leh jd atlet bowling lah! hehe

Jamiel said...

Terlalu cute utk jadi pin bowling..

~Siti Hajar~ said...

cantik la botol2 bowling tu, ada kepala meow lagi, klu Danies tgk ni maunyer dia bwk blk satu...hehe..

syariza09 said...

-Sara-

apaknya tgh bg training....ahakks

syariza09 said...

Jamiel

sesuai utk syium2 jer, cute sgt.

syariza09 said...

~Siti Hajar~

sy yg tgk pon berkenan, cumil sgt

~izan~ said...

uishh pin boling rupanya ingat tabung tadi hehe..sbb tgk ikot thumbnail aje hehe...comey2 =D

sW33tdARLiNG said...

budak2 selalu gitu kan...? dah ada mainan baru, mainan lama dianaktirikan

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails