~ CliCk mY HeArT ~

Tuesday, March 8, 2011

Komputer kata aku cantik (+___+)

Sila gempak ngan tajuk di atas.
Komputer yg cakap mcm tu.
Prasan jap sorang2...sengih jerrr
Aku suka bila dikata macam tu, lagi la aku wat aksi gedik.
Korang nak komputer cakap mcm tu juga ker?
Meh sini nak tunjuk


saper2 yg dah tau, abaikan je lahhh
just 4 fun

klik google & klik translate





taip la ayat2 perasan
ayat perasan aku, "awak cantik", "sayang awak selalu"
klik listen
dengar la ayat2 prasan tu
kadang2 kuar sore jantan, kdg2 sore pompuan



ni satu lagi
kalo nk cantikkan page google korang
wat la camni


klik jer change background

pilih la pic mana yg nak
nk letak pic sendiri pon hokeh


jeng jeng ..kan dah cantikss


pssttt......aku tau la uols dh pandai bab ni
ni tutorial utk deme yg tak tau jer
yg dah tau tu, gi main jauh2 hokeh



9 comments:

MRS. K said...

u kan mmg cantik! ^__^

-Sara- said...

eh awk! sara xtau g pong! bgoslah, blehlah sara manfaatkn skang time free bos xde nih! haha

Rara Farah said...

haha..guna google transalte ghupenye...keh..keh..keh



MEH BACA ENTRY BARU VOTE BABY BULAWT

♥Leily|Ummi Alya Husna♥ said...

shantek... shantek...
kena try aplikasi ni gak r..
tq 4 sharing yer.. =)

nora said...

pewitttttt

awek cunnn
nak no tepon boleh :p

ENTRY HOT : Senyum ^_^

~Siti Hajar~ said...

sy br try...suke..suke...hehe

Thnkx 4 sharing dear!

syariza09 said...

♥Leily|Ummi Alya Husna♥

letak pic sendiri lg best

syariza09 said...

nora

1234..
tekan2 x dapat..hahaha

syariza09 said...

~Siti Hajar~


hehe..suka yer

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails