~ CliCk mY HeArT ~

Thursday, February 17, 2011

Terjah sblm habis

Semalam aku merajuk dgn blog ni. Geram tul, punya la gigih aku kejar masa wat n3 waktu pagi. 
Tapi tunggu punya tunggu, x kuar2 juga. kat page mmg la kluar, tp kt reading list & side bar x update. Pukul 4.00 ptg baru n3 tu update. Ni yg buat aku mrajuk nk wat n3 baru,  dah kali ke2 jadi camni. 
n3 pagi ni aku taip kul 9.00 am & kita tunggu kul brp lak nk kluar. 
Harap2 hari ni blog dh normal mcm biasa.

kembali pada tajuk n3.
CNY pun dah abis, bulan Februari pun dah nak sampai ke penghujung.
Kami ni baru gedik2 nak terjah.
Balik dari rumah mil en asben tetiba jer tringin nk terjah Mcd.
Sib baik kat tepi h/way leh jumpa ngan Mcd.

drive- thru jer...malas nk masuk dalam


alamak...kt kaunter ada cctv
mesti dia nampak aku wat gaya tak senonoh tadi
hehe..

dah boleh agak apa yg kami cari kann
tuuuuu  
sblm habis promosi, baik kami rasa dulu, nanti kempunan pula

13 comments:

mamyharraz said...

syariza dah mkn ya..best2..mamy belum terjah..tak tau knp harap2 sempatlah mkn sebelum dia muncul balik tahun dpn huhuu

LadyzuL ⎝⏠⏝⏠⎠™ said...

HUIH sedap tu...

ainnoraini said...

kak ain anak yg sulong tu ...suke mkn tu..mmg ditunggu...
adik2nye tak berapa suke...pedas...

-Sara- said...

oo.. blog mereng rupenyee, patut ah cm pelik je tgk2 petang baru berupdate blog awk.. slalu pg2 dh update, arini dh okey, jgn riso yee..heeee

Fieza79 said...

alahai nape jg mcm tu...salah time kot..penah jgk tersalah letak time..sb tu tak kuar2...hehe

drive thru lg sng kan..cpt je...

Aleyn said...

Saya x merasa lagi...huhu

Blog mmg kekadang merapu sket...saya selalu jer kena

Ps : Cam biasa, saya dah klik u nyer Nuff, jom klik2 kay

syariza09 said...

mamyharraz

jom la mkn, b4 abis

syariza09 said...

LadyzuL ⎝⏠⏝⏠⎠™

sedap bg yg suka pedas

syariza09 said...

ainnoraini

kak ain suka tak?

syariza09 said...

-Sara-

tu la pasal, sib baik mereng jap. lega bila dh ok, leh la update slalu :D

syariza09 said...

Fieza79

sy x buat auto pon, buat n3 mcm biasa, smlm mmg mereng kot

syariza09 said...

Aleyn

ooo slalu kena ker..

thank coz klik nuff :)

~izan~ said...

izan selalu kena mcm akak,update pg2 buta,tp kat dashboard kuar mlm..hmm...tp tak majuk la dgn blog sbb takde saper nk pujuk hehe...

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails