~ CliCk mY HeArT ~

Wednesday, February 23, 2011

Sedikit sebanyak tertanam dlm jiwa nurani


Semalam kan seharian aku gi seminar, sehari jer.
Bukannyanya jauh pon, sejengkal jer dr opis, kat masjid Tuanku Mizan @ masjid besi.
W/pun aku ni orang Putrajaya & bekerja kat sini, lom pernah sekali pon aku jejak kaki ke masjid yg bari nie.
Sebelum ni cuma singgah kat luar parking jer, tgk dari jauh.
Sib baik ada seminar, dapat gak aku melangkah masuk & solat di masjid ni, x puas rasanya tgk keindahan masjid , insyaallah akan aku dtg lagi slps ni.

Mengenai seminar semalam, banyak gak info yg aku dapat. 
Dah nama pon seminar keluarga, banyak isi2 keluarga yg timbul, isu atas katil pon ada tau....hehe. Time ni smua mata segar bugar je, luas biji mata wehhh.
Sib baik penceramah yg awal2 tu ok & pandai wat lawak, mmg x rasa ngantuk. Cuma penceramah ptg tu, bikin ramai mata yg separuh buka jer...cabaran waktu ptg, mata smua kuyu jer.
Sbb tu la org kata penceramah perlu ada skill utk tekel audien
Ada perkara baru yg dipelajari & aku ingin kongsi ngan kawan2, pasni ok. 

dpt snap sikit jer
nak snap kat dlm masjid, org tengah solat pula, dh la hp tu bunyi kecek kecek




bilik air pon mau amik ka

tempat wuduk


korang dah singgah ke masjid ni ker??



12 comments:

MrS. F!zA said...

kita pnh pi dah masa mula2 buka..tp buka p solat p photoshoot..huhu giler jahat je..ekeke.. tp tkthn nak naik lif kna tggl kasut kt bwh..huhu takut kasut hlgggg

MRS. K said...

muahahah.. kite pon snap gambo sinki tu. giler besau.. puas hati anak berendam..kkeke

mamyharraz said...

mamy suka kalau ada seminar mcmni..sekurangnya boleh motivasikan diri sendiri..

untung keje gov ni kannn swasta ni kalau agak2 stress terjun longkang jelahhhhh heeee yelah sapa nak motivite kan kami T_____T *sedih*

Fieza79 said...

cantek masjid tu kann...terbeliak jgk la biji mata ni tgk...

wahh br lps seminar..mesti byk ilmu dpt ni..share sket hehee

syariza09 said...

MrS. F!zA


ooo kena buka kasut ya, smalam kami ikut eskalator jaa, malas nk tgg lif

syariza09 said...

MRS. K

pasni leh try masukkan hadif dlm sinki tu

syariza09 said...

mamyharraz

ekeke...kalo nk terjun longkang tu kena tgk dulu longkang tu dlm ke tak..

betul la tu..seminar camni leh cuci2 hati nurani yg kotor..hehe

syariza09 said...

Fieza79

pasni ni yer..nk godek2 buku nota jap :)

✿etiey erywan✿ said...

masjid ni memang cantik sgt. sayu hati bila melihat terutama bila malam...

Yan said...

selalunya cam tu lah syariza, yang dekat tu yg tak penah sampai. akak dah sampai dah. siap rombongan lagi.. bawak anak2 dan mak ayah, adik kakak lagi..hee

Myra Jay said...

Cantik tul pemandangan masjid tuh.. Syukur alhamdulillah.. Harap masjid itu tak hanya sekadar hiasan :)

-Sara- said...

cantiknya masjid tu kn :)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails