~ CliCk mY HeArT ~

Tuesday, February 22, 2011

eskRim gOreNg

n3 ni autopublish, coz now aku di Masjid Sultan Mizan Putrajaya, hadiri seminar keluarga. Ekceli nak tambah ilmu cewah & tambahan pada SKT pada hujung tahun..hehehe. Seminar pon leh masuk dlm SKT juga kan

Ni nak crita pasal eskrim goreng. Memandangkan eskrim kat rumah tu x abis2 lagi, apa laie, aku pun wat la eskrim goreng, bkn ko kena grg eskrim yer, x pasal2 nanti cair lak. Yg gorengnya adalah roti..Dah siap tu, cepat2 la blasah, kang cair meleleh pula. Masa nk ngap ni la main berebut2 ngan Aiman, sudahnya bukan eskrim cair di mulut, tapi cair dlm pinggan, takpe lah nak....

grg dlm ni jer, sapu butter & goreng kasi garing, baru la sedap

sikit ni pon susah nak abis, sbb tu la kena pelbagaikan cara makan 

cepat2 ler sumbatkan dlm roti yer, kalo tak bkn lg cair di mulut tapi cair di luar


saper suka mkn mcm ni, angkat tangan???


7 comments:

sha said...

eskrim goreng sedapnya

mamyharraz said...

angkat tangan!!sy sukaa heee ;)

kiutnya rebut2 dgn aiman mesti kecoh kan anak bujang tu hehe..

~izan~ said...

akak,bkn stakat tgn dok angkat,kaki tgn bagai dah ni sbb suka mkn tp tak penah wat sendiri,beli je kat pasar mlm =D

Fieza79 said...

sy angkat tgh...hehee

suka mkn eskrem dgn roti tp bkn roti cmtu..roti bun...sedap kann...

-Sara- said...

oo.. gitu rupenye eskerem goreng :)

hyazz said...

hahaha... kretip jugak u ni... leh cube ni..

✿etiey erywan✿ said...

wah sedapnya. tak pernah buat sendiri.. makan kat kedai pernah la jugak

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails