~ CliCk mY HeArT ~

Friday, February 25, 2011

Pasangan haru-biru

Aku di dapo, tetiba dengar sore Aiman.
"ma.....ma....ma....(lately ni slalu panggil camtu, b4 ni mama) tgk nie..."
"tgk apa, mama tengah masak nie"
dh berulang kali dia sebut sampai tarik2 tangan, aku pon mengalah. layan jap.
rupa-rupanya nak tunjuk nie

kata2 pujian itu penting okeh
"pandainya anak mama susun, cantik jer"
tersenyum lebar dia dengar pujian mama ni
tapi seyes, mmg kemas & tersusun, cuma pasangan kasut jer yg haru biru,
 ada dok kiri, ada dok kanan, mcm pasangan bergaduh pula

pastu leh pula kata "mama, amik gamba aima" (aiman la tu, nk sebut "n" x lepas lg)
dah amik, dia tunduk la pula


anak dh besar ni, mcm2 la dia cuba buat

10 comments:

MRS. K said...

banyaknye kasut aiman...

mamyharraz said...

anak2 ni suka kalau kita puji..

heee comel aiman pandai pulak tu nak soh mama amik pic ;)

syariza09 said...

MRS. K

kasut campur, yg dah x leh pakai pon dok simpan lg..buat semak jer kann

syariza09 said...

mamyharraz

suruh mama dia amik gamba, tp bukannya dia nk posing pon

-Sara- said...

hikhik, comel jek!

syaqir pn same, mcm2 hal sejak dh besar ni, seronok layan kan? :)

syariza09 said...

-Sara-

budak tgh membesar, mcm tu ler

ainnoraini said...

rajinnye aiman ye...

tu baru sorang anak dh byk mcm tu..

kalau mcm kak ain dah ramai anak tak muat lagi rak kasut...

Myra Jay said...

Pandai nak menolong, bagusla tu :)
Pelan2 nanti pandai ar susun ikut pasangan :)

syariza09 said...

ainnoraini


tu pon banyak sliper yg x muat dah, kaki mbesar

syariza09 said...

Myra Jay

aar...pasni pandai la tu

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails