~ CliCk mY HeArT ~

Friday, February 25, 2011

Bukan kat pantai je leh bersantai

Lam bilik pon leh santai juga.
Rehat ni tak ke mana2 pon, member ngedate pon coti & ada hal lain.
Awak dok sorang2 ler gamaknya, x per ada aktiviti lain leh wat.
Apa lagi ngadap blog &  youtube. Bila rasa nak muntah ngadap blog, beralih arah pula ke youtube.

Lunch t/hari ni mee kari & ribena, sambil tu ngadap Hantu Kak Limah. gelak x hengat punyer.
Sib baik aku tau citer ni lawak & x seram, kalau betul2 seram idak ler aku nengok, kang ada lak sore lain dok sama2 gelak ngan aku


smalam dah beli bahan2 nk wat kuih ****
tapi tak cukup pula bhn2 tu, bila dh cukup nanti baru aku buat ok
kuih apa?
cer citer....cer citer
 tunggu je la
kang bila dh menjadi baru aku citer ok

^_______________^




8 comments:

mamyharraz said...

ow penakut ya..hehe

ok nnt dah menjadi kuih tu cer cite cer cite kt sini ya ;)

Unknown said...

cistat!!! kalo jd bwk la nk rasa.. hehehe

edane said...

hah setuju di mana sahaja pun boleh

-Sara- said...

wah! santai sungguh! heee.. :D

psst : ckp nk tuko cat lain umh awk nii, same jee..hehe

syariza09 said...

mamyharraz

mmg penakot pon hehe

kuih tu entah ler biler leh wat

syariza09 said...

MrS. F!zA

kalo x menjadi, nk bw gak, minta tlg perabis

syariza09 said...

-Sara-

dh puas dah belek sana sini template, pening kpala ni wehh
alih2 tak kuar pula coding...nanti2 la, kena keje keras lg nih

~izan~ said...

mcm bhn2 cheesetart je tu..nnt nak tikit..malasnya nak buat..order dgn akak je la hehe

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails