~ CliCk mY HeArT ~

Monday, February 28, 2011

Pengganti sos tomato

isi lam piring ni hampir2 licin
Mula tu banyak gak ada lam tu, tp sekejapan  jer dh abis
Agak2 apa ada lam piring tu....

Petang2 slalunya aku akan buatkan cekodok bawang(makanan rasmi waktu ptg) 
Kalau utk Aiman, mmg dia kan cicah ngan sos tomato
Kebetulan pula sos dh abis, x bagi la pula dia mkn sos cili, nanti asik yak pula
Jadi sbg pengganti sos tomato...................



Aku gantikan dgn mayonis
perrggghhhh mmg licin dia makan 
sedap tu, aku pun suka
kesudahannya apa2 yg dia mkn skrg ni nk cicah ngan mayo, sos tomato bkn lg pilihan
kadang2 tu nk meratah pula mayo
.....aryoyo...
itu mcm pulak dah


korang suka tak cicah cekodok ngan mayo??

10 comments:

r|nA @ ja|j|na said...

salam perkenalan..

good idea jugak eh..selama ni tak terpikir pon leh ganti sos dgn mayonis..boleh jugak echa makan kan..

mamyharraz said...

mayonis memang lah sedap
hee budak tecit mkn takpelah depa tak riso naik berat badan kan =P

goreng telur dadar dgn mayonis besttt kan

ainnoraini said...

anak2 kak ain mmg suke dgn mayonis tu...

kadang2 campurkan mayonis dgn chili sos...pun sodappp...

-Sara- said...

suke! suke! suke! pastu campo ngn soso cili, besttt! :)

syariza09 said...

r|nA @ ja|j|na

mesti echa suka nie, try ler :D

syariza09 said...

mamyharraz

blh naik badan yer, huhu...daku pon suker gak ni

syariza09 said...

ainnoraini

mesti lg sedap, rasa lemak2 pedas gitu :)

Fieza79 said...

berbanding sos..mayonis lg elok utk kanak2...dan lg sedap..lagi lemak...

✿ etiey erywan ✿ said...

mayonis memang sedapppp!

~izan~ said...

hai akak =D

mayonis! mmg wajib ada kt rumah ni sbb anak2 la jugak.roti canai pun mayo,roti kosong mayo semua mayo hehe.nnt akak pun kena simpan stok mayo byk2 hehe

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails