~ CliCk mY HeArT ~

Monday, February 7, 2011

Nak tolong tapi....

Cuti yg panjang ni, lebih banyak masa habis kt dlm rumah jer. Kalau kuar pun gi yg dekat2 jer. Bila dh dok kat rumah mula la belek2 keja yg x siap2. Baru jer nak abiskan keja2 melipat, ada lak yg rajin nak tolong.
Bila dia dah rajin, biar je lahh

Amik baju kecik cukup la, mcm mana la nk lipat ni ekkk

oooo kena duduk & kibas2 dulu, baru la senang sikit

isshhh......banyak kain nk kena lipat ni

jgn tak caya, ni suar yg Aiman lipat tau, kt mata aku nampak cantik jer dia lipat....pandai gak 

hasil gigih Aiman melipat, dah tinggi menggunung, smua tu kena mama lipat kali ke2 laa

13 comments:

mamyharraz said...

dah boleh harap anak bujang ni haa..kalau ada adik dah senanglah mama dia ;)

.::Lynn::. said...

cayok lah dah ada pembantu rumah macam ai tu....

hyazz said...

wah...rajin nyer aiman... ti datang lipat kat umah acik lak yer!!! hihihi

~Siti Hajar~ said...

Alololo...rajinnyer Aiman, ringan la keja mama pasni yer...hehe

ermmm...ringan ke mama? hahaha

Fieza79 said...

wahh..dh ok dh tu...lps ni ringan la beban ibu nya..hehe

Ogy said...

alolo baguihhnya si kecik ni....

syariza09 said...

mamyharraz

kalaulah ada adik...ermmm bestnya :D

syariza09 said...

.::Lynn::.

pembantu yg x berapa nk membantu....hehe

syariza09 said...

hyazz

ok...tp ada caj servis tau

syariza09 said...

~Siti Hajar~

hehe...ringan yg x brp nk berat laa

syariza09 said...

Fieza79

ringan sikit laaa, pasni leh la tlg lg

syariza09 said...

Ogy

kecik2 ni tengah testing mcm2

-Sara- said...

ehehe, sebijik cm syaqir gak perangainye, rajin nk nolong lipat baju :)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails