~ CliCk mY HeArT ~

Wednesday, January 19, 2011

Pusing2 tang ni jaa

Godek2 jumpa pic ni. Dah lama amik tapi lom wat n3 lg pasal ni.
Kisah aku, kau & dia. Ni masa adik aku datang la, dia ajak2 pusing KL.
Kami ke Mid Valley tapi nk parking pon susah. Tak jadi lak nk ke sana.
Lastly dia ajak gi Muzium Negara. Hurmm ok je lah.
Kami tak masuk lam muzium yg biasa tu, tapi kami cuma gi kat muzium setem.
Adik aku ni mmg minat giloss ngan setem. skrg ni ntah ada brp puloh buku setem yg dia collect.



dulu2 org antar surat guna beskal ni laaa



adik aku melayan ank2 & Aiman

setem LAT pon ada

Aiman & Haikal (cousin)


aku tak tau naper aku kena posing kat mamat nie
hurmmm...tak sesuwai (o___o)

lastly aku balik rumah ngan beli setem Upin Ipin - 6keping
sayang lak nak guna

eh uols tau ker skrg ni setem 30sen dah x der, harga naik maaa
sekeping 60 sen


12 comments:

-Sara- said...

yekee..dh lme xambk tau psl stem nii,hehe :P

~izan~ said...

Akak, tq sudi wish hepi besday kat izan...lama izan tak komen2 kat sini..izan dtg jengok2 kejap je akak..sori ye kak,izan tak sempat b4 ni..

tqvm jugak atas kata2 semangat itu.izan jln2 blog akak nak hilangkan rasa sunyi kat rumah ni..anak2 dah tdo..cayang akak!~

p/s: nnt izan dh pos hadiah izan bgtahu tau.maaf kalau terdelay sikit..

mamyharraz said...

mamy pun penggemar setem :)

teruja sgt dpt belek2 setem...awk tolong give me 5 kt adik ya..huhuu mamy ada geng =P

Rashid said...

as salam

Bestkan pusing-pusing .. jalan-jalan ..

Ada Dalina said...

a'ah...setem dah mahal kan? x laku dah kad raya...:D

hyazz said...

azs... kasi tinggi sikit sure sesuai klu bergambar ngan patung tu...hahaha... jgn mare aa

syariza09 said...

-Sara-

smua brg dh naik, termasuk la setem

syariza09 said...

izan_cute

x per izan, akk paham keadaan izan skrg nie.

psl hadiah tu no hal, bila2 pun x per :)

syariza09 said...

mamyharraz

hohoho....mamy dh ada geng...leh la wat tukar2 setem nanti

syariza09 said...

Rashid

salam

kalo bab pusing2 ni mmg best ^____^

syariza09 said...

Ada Dalina

aarrr...lagipun leceh la nk beli kad2 nie

syariza09 said...

hyazz

nk tinggi mcm mana lg...dh x leh dah nie

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails